Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já bych teda zvládla hru na triangl. Poraď ho Zorině!

1 0
možnosti
MV

to jedine, Zuzko, ze by ji ohrozovali motyli...

a o nich, zatim, nemluvila

diky za cteni a hezky dny preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, víš, že je nebezpečný číst tvoje blogy u oběda (v práci mám takovej zlozvyk - jíst "al desco" před zapnutým monitorem). Právě jsem si dávala do trumpety (tvarohové taštičky), když čtu jak se tvoje maminka chystá hrát na trumpetu či harfu lesní zvěři. Navíc ti krtci - to už byla bomba, málem jsi měl na svědomí moji blůzu. Ještě že už mám po vyučování, jak bych asi studentům vysvětlovala, že mám pokecaný oblečení.

Díky za pobavení a hezký víkend přeju.R^:-):-):-) P.S: Dostala maminka ty legíny s jeleny k MDŽ? To by hezky ladila při koncertní produkci.

1 0
možnosti
MV

tak ja k nekterejm budu davat symboliku podobnou te u filmu, ktere nejsou urceny nactiletym...mozna preskrtnutej pribor, Pavlo

diky za cteni a fajnovej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

Až to máma prubne na ty krtky, ať dá vědět, trumpetu doma máme a krtků do foroty!;-)

2 0
možnosti
MV

tak to budes mit vyhodu!!!!

hezky dny preju, Jitko

1 0
možnosti
JS

;-D;-D;-Dmamka zkrátka jedeR^R^R^

Marku, díky, díky, díky!

Hlavně ty bikiny na krtky;-D

0 0
možnosti
MV

clovek nikdy nevi, Jano, treba to bude fungovat...

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik