Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný polední počteníčkoR^;-)a k jmeninám jen vše dobréV

1 0
možnosti
MV

a jak se rika: dobreho pomalu...protoze pak hrozi nenazranost, Jitko

dekuju za prani k dnesnimu dni Marku a taky za cteni

mas se urcite krasne. a to je moc dobre!

1 0
možnosti
JS

1) VŠ N K SV Marku:-)R^

2) nalakované nehty nosím různě - dle nálady a nápadu mého muže, bo on si na to potrpí a v sandálech to vypadá lépěji;-) Akurát si musím dávat bacha, abych něměla modrý lak na nehtech a červenou sukni - to je pak pěstička na očíčko ;-D

3) mamka je prostě báječná ženská a Ty víš, jak to s ní mámV

1 0
možnosti
MV

dikes za svatkovej vinš a info o tom, jak by barvy na nehtech mely ladit s hadrama...

fajnovy dny preju, Jano

2 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší ku svátku, Marku! A nehty si maluju jako Ivana a jde to.

2 0
možnosti
MV

diky za prani, Zuzko, a asi jste s Ivanou chodily do jinejch divcich vzdelavacich ustavu, nez moje mama...tak to, vypada to tak, jede furt pres bricho...

1 0
možnosti
Foto

Zorina je top máma:-)z pohledu ženy, namalované prsty mi připadají mnohem hezčí, zakryjí drobné problémy a působí sexy pro mnohé chlapy;-Da gratuluji k svátku;-D

0 0
možnosti
MV

takze kamuflaz maskovana sexualnim podtextem! na to muzou prijit jedine zensky, Alzbeto

diky za cteni a za prani k svatku - slunce mi do nej sviti, ale nabalenej jsem na ranni venceni psa musel bejt jako zacatkem unora!!!!

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Marku. Jsem ráda, že mohu rozšířit obzor nejenom Ti, ale i mamince. Nuže: zatajený dech odpadá, když si stoupneš k židli, jednu nohu položíš na ni( doporučuji noviny, ale já jsem nešikovná). Shýbneš se, lakuješ, semo tamo se přece jenom nadechneš. Tebou popisovanou metodu praktikují jenom sportovci nebo lidé bez břicha.

Jinak nevím, jak a zda rudé nehty na nohou někoho rajcujou, no možný to je! Já se ale natírám hlavně proti depresi. Čím hůř, tím sytější odstín. Funguje to. A dá se to využít taky jako to dělala Dáma s kaméliemi s rudou odrůdou: muž přijde, shlédne odstín, a hned ví, na čem je.... "A jééééje, tak to ti je hodně blbě, to nic nebude!

Ti :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, ještě mě napadlo že Lenin by musel být z rudých nehtů celej hýýý:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik