Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Dobrý den, vaši maminku fakt obdivuju. A vaše blogy taky R^

0 0
možnosti
MV

nekdy je to jizda, Aleno...ale porad lepsi, nez kdyby jen hekala a stezovala si, ze nemuze ukousnout dva dny starej chleba, nebo ze sou deti pod voknama moc nahlas...

dekuju za cteni a preju fajnovy tri volny dny!

1 0
možnosti

Skvělý Marku, no úplně jak onehdy poznamenal můj kámoš: Tak pozoruju, že se na světě čím dál tím víc souloží, a čím dál tím víc bez nás;-D

1 0
možnosti
MV

tak to ma taky cenu! doufam, ze moje cesta k tomuhle zjisteni je jeste poradne dlouha, Jene

diky za cteni a fajnovy dny preju - zima/nezima

0 0
možnosti
Foto

Marku, to je krásný! Tak já teda budu taky v očekávání, zrovna jako Olina, když bude ten máj;-D Měj se krásněR^

0 0
možnosti
MV

studený máj...v stodole ráj - zalezte tam, Jitko

krasny dny preju i ja

0 0
možnosti
ND

;-D;-D;-D;-D, no já mám 97 tchyni :-);-D;-D, ale nepřijde, fakt;-D

2 0
možnosti
MV

aby neprekvapila, Nado...

krasny dny, libacky, zapaleny ohne, barevny majky preju

1 0
možnosti
JS

R^R^R^ Marku, Ty to prostě umíš podat. A já děkuju - Tobě za napsání a mamce za věčnou inspiraciV

0 0
možnosti
MV

inspiraci k "operetkam lasky"? tak tu davam echt rad, Jano

fajnovej carodejnej a laskovej vikend preju!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik