Diskuse

Rajs

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Moje máma nikdy nevyrážela na rajs, ale po bytě v kombiné běhala tak často, že je nakonec s podivem, že mě ženy nepřestaly přitahovat. Ale o tom až někdy jindy.

0 0
možnosti
MV

moc se tesim na to "jindy", Martine

hezky dny preju

0 0
možnosti
Foto

Takhle pracně jsem se vyoutfitovávala celý minulý týden, ani ne tak kvůli rajsu, ale maturitám. Jenom ty natáčky a kulma mi příjdou nadbytečné mučící nástroje, prostě se prskne do vlasů stajling gel a šup sem šup tam - stejně to po pár hodinách splihne a zvadne a zkoušení maturanti si toho ani nevšimnou. :-/

Jaké to bylo blaho, když jsem dnes, po týdnu parádění, vklouzla do kraťas a trička a rajzuju si to do školy jako normální (lehce přišmrcnutá) ženská.;-) Přeju hezký den, Marku.:-):-):-)

2 0
možnosti
MV

takze uz zacaly prazdniny? joooooooooo, ty se mas!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik