Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek o hov..., pardon, o čůrání. ;-D

0 0
možnosti

beru Vasi poznamku, Alesi, jako odvetu za to, ze jsem do diskuse pod blogem o Vasi ublizenosti diky reportazim JXD napsal, ze se divim, ze nebyl ostrejsi.

Svym chovanim totiz jen a pouze potvrzujete to, co si o Vas a Vasem chovani a jednani mysli kazdej soudnej clovek.

Doporucuju min nastvanosti a vic normalniho zivota bez excesu, ktere zbytecne vyvolavate.

Mejte se fajn - a klid preju.

0 0
možnosti
Foto

Připomnělo mi to dnes módní malování na obličej. Nabízejí snad na všech akcích pro děti. Tohle teda trochu brutal varianta. 

0 0
možnosti

Vlasto, Vy jste fakt vostra zenska...curani na oblicej v ramci MDD? ale proc ne...

diky za cteni a hezkej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Nebudeš tomu možná věřit, ale i my, holky, jsme soutěžily, kdo dál a výš;-D...ale to už je strašně dávno;-)

2 0
možnosti

Jitko, ahooooooooooj a krasnou sobotu.

Tobe verim vsechno. Ale dámy při tom lezely na zadech, predpokladam. Takze vlastne fontány!!!!

0 0
možnosti
Foto

Tahle hra je na mne nějak moooc komplikovaná, já jsem ještě nikdy nikomu nečůrala na obličej, blinkala maximálně do klína, když se mi udělalo v autě špatně, a vůbec... vždyť já ani nevím, jak ten "majnkraft" či co vypadá. Jsem nějak nedovzdělaná, radši si půjdu luštit sudoku nebo křížovku (tetris už mě neba od druhý level - je to moc rychlý).

Přeju hezkej pohodovej víkend.R^:-):-)

0 0
možnosti

u na mezi se curalo hlavne do vejsky, do obliceju jsme se nedostali. pravda, nemeli jsme "majkraft", Pavlo

vikend bude pracovni, ale tesim se na nej!

0 0
možnosti
Foto

Jo, Marku, kde jsou ty časy, kdy jsme se v tomhle věku honili s klukama za mičudou. A když jsme se nemohli dohodnout, jestli to teda byl gól nebo ofsajd, tak jsme jeden druhýho vzali do poctivý kravaty a váleli se po zemi, než nás to přešlo a my šli čutat zase dál:-)

1 0
možnosti

jasne, Jene, do kravaty! a svihnout s protivníkem o zem a pak mu kolenama kleknout na bicepsy a dat mu valecky!!!!

krasnej vikend preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

No, jo, prostě děti. Marku R^

1 0
možnosti

deti je takovy lehounky pojmenovani, tohle jsou sigri! a to ja radsi, Pavle

diky za cteni a mej krasny dny

0 0
možnosti
Foto

:-) Je celkem úlevné, že to pouze kreslí na majnkraft. Taky to mohli natočit na jútúb.

1 0
možnosti

to je dalsi level, Hanko...a jsem teda fakt zvedavej!

krasny dny preju

0 0
možnosti

Můj kamarád si jednou počůral mikinu... na rameni. Soutěžili jsme kdo na zdi vejš... a bylo nám 18 let. ;-)

1 0
možnosti

jo 18...to je jeste tlak jak ma bejt, Alesi

fajnovy dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti

Ještě, že to dneska dělaj už jenom virtuálně:-)R^

0 0
možnosti

no...na to bych az tak moc nespolihal....Romane

0 0
možnosti

R^...děti jsou samé překvápko;-)

A Ty jsi tak trošku Zvědavka, Marku, tak můžeš potom vyprávět příběhyR^

0 0
možnosti

Ano, je zvědavka, CHVÁLA BOHU. Ale je i lékař, protože smích léčí. Ve vší počestnosti přiznávám - Marka Valička miluju.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS