Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a to je dobre, Ivano, to se proste sem tam musi!

hezkej vejkend preju

0 0
možnosti

"Na Janu se šije dobře", říkala tet Ola. Byla jsem panna do osmnácti.

0 0
možnosti

teta Ola? ja mam zase tetu Evžu - a ta doma celej zivot vyrabela baletni piskoty! pribehy mam rad

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Marku... ta panna... ted tu na tu mou nostalgickou u počítače čumím..., to zkoušení, pořád jsem se pohybovala mezi nějakými švadlenami, mamka kadeřnice... polystyrénová hlava, rudý rty fixou, řasy fixou...mám pocit, že jsem tvůj brácha:-)V fakt pěkný a pro mne cenný , intimní se dá říct, a rohlík na celej den .dík.

0 0
možnosti

"rohlik na celej den"....to mam rad, ale malo lidi to tak rika, Radko

esli ho upek muj blog - mam radost

fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Strihy z burdy a do skoly jsme chodili sik :-)

0 0
možnosti

Kamilo, zdravim! a mate recht, jen u nás Lida rikala "šikézní"

fajnovy uz skoro letni dny preju

0 0
možnosti

Tomáši, ahoj. dekuju - zase jsem jen zapsal to, co mi uvizlo v hlave z davny doby...

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

Vracím se velice často, ty pacholku;-)R^

1 0
možnosti

proto si takova vitalni, Jitko

moc zdravim

1 0
možnosti
Foto

H75a94n82a 25V34l59k72o45v92á

13. 6. 2017 16:27

Vzpomínám. Má mamka nešila a já záviděla spolužačkám (i spolužákům). Začínala jsem ve 13 na šlapacích Singrovkách svých babiček (a dědů, děda šil kožené kabele), jednu mám dodnes spíše pro okrasu, ale je pořád funkční.

K patnáctinám jsem dostala entlovací Veritasku a od vlastních pytlovitých modelů přešla k Burdám....Jen tu pannu jsem nikdy neměla. Tenkrát mne nenapadlo jak by mi to zjednodušilo šití....O prsách jsem nepřemýšlela, už jsem začínala mít problém s vlastními:-)

1 0
možnosti

Hanko, i kdyby se delo cokoliv, clovek ma porad moznost vzpominat a mit se tak dobre...

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti

..vracím se poměrně často, samozřejmě co nejvíc do těch příjemných chvil, naštěstí jich nebylo málo ;-)

Marku, to posezení na plovárně Ti závidímR^

0 0
možnosti

Mirko, ta plovarna, to je fakt darek!

krasny dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti

I40v94a 74M61a82r34k10o68v71á

13. 6. 2017 13:52

To pozapomenuté slovo "přiheftnout" mě opravdu vrátilo o 40 zpátky k babičce Anči - švadleně. Třeba tam s Lídou holky už šijou spolu. Díky za návrat a krásný článek, Marku.

0 0
možnosti

sijou! sijou, az se jim kouri od singrovek!

dekuju za cteni a hezky vzpominani na cokoliv preju

0 0
možnosti
Foto

R^Já chodil k takové paní krejčové v první třídě na obědy. Na prsa krejčovské panny jsem byl sice ještě moc malej, ale králíka uměla bezkonkurečně:-)

1 0
možnosti

moc malej, zes na ne nedosah...? kralicek bude ted v tejdnu - 14 dni jsme makali od brzkeho rana do hluboke pulnoci, tak se ted ve dnech volna postupne zaciname odmenovat...

krasny dny preju, Honzo a pozdravuju doma!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik