Diskuse

Copak von už Miloš umřel?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

presne tak, Sarko

krasny leto preju

0 0
možnosti
DL

První blog o politice, u kterého jsem se smála ;-D. Dobrý R^.

0 0
možnosti
MV

tak to mam fakt radost, Dagmar

diky za cteni a smichu porad dostatek preju

0 0
možnosti
BK

Sorry, ale mně se tohle zdá ubohý. Nejde vůbec o to, že Zeman má moje sympatie- i kdyby to byl někdo, koho nemohu vystát...... Tady jde o etiku. Navíc jste za maminku schoval svůj osobní postoj. Tomu říkám nářez.

0 2
možnosti
MV

Beato, dekuji za Vas nazor. Minule jste se zhnusila nad textem o lidskej potrebach, ted zase o nazorech jinejch, nez mate Vy. Je mi to fakt jedno, protoze obrazek o Vas jsem si uz udelal a jak vidim, nic se nezmenilo. A nepodsouvejte mi Vas nazor, ze jsem za "maminku schoval svuj osobni postoj". To jste zase komplet vedle. Ale u Vas me to vlastne neprekavapuje. Mejte fajn prazdniny a odpocinte si.

6 0
možnosti
MV

Kamilo, zdravim a diky. fajnovy leto a krasno preju

0 0
možnosti
Foto

;-Dmožná i ten spálenej bramborák by byl téma na blog-brambory neboli zemáky by se pak mohly stát oslím můstkem po němž byste ořešel k Zemanovi a politice;-D

1 0
možnosti
MV

Libuse, fajn sobotu preju a diky za cteni. k Zemanovi osli mustky stavit nemusime, stavi si je on sam svym chovanim a prohlasenimi. o bramboraku bych psal jen v dobrym - takova dobrota prece...

0 0
možnosti
Foto

má pravdu Zorina, Marku!

2 0
možnosti
MV

Zuzko, ahoj. hele, nekdy jo, nekdy ne, taky je to jen clovek. ale hraju s ni v poslednich letech hru na to, ze ma pravdu imrvere - dela ji to radost. krasnej vikend preju do Brezan

0 0
možnosti
Foto

Ať píšu co píšu, na Tebe Marku nemám.....;-DR^R^

0 0
možnosti
MV

ale prd, Tomasi, kazdej jen skladame pismena jinak - kazdej po svym

mej se fajnove a diky za cteni

0 0
možnosti
MV

nevim, jestli rozsekala

Zorina mi hlavne nepomohla v tom hlavnim - najit tema, abych moh napsat pro Vlcaka neco hezkyho o politice - to nezvladla ani vona, Sarko

dikes za cteni a mej se krasne nejvic furt

0 0
možnosti
Foto

Ten nás přežije, Marku...:-)

0 0
možnosti
MV

no, nevim, kdyz tak sem tam vidim jeho televizni exhibice, skoro bych nevahal uzit slavnou vetu z Pelisku

diky za cteni a hezko mej, Klaro

1 0
možnosti
DV
DV

D68a12v39i25d 98V52l55k

30. 6. 2017 16:28

Se to nějak zkrátilo. Si to vytisknu a dám zarámovat, když už mě zná i slavná Zorina. Kam se na tlustého Davida hrabe tlustý Fatty Pilow;-D;-D;-D;-D Vole, já Tě mám rád- máš u mě další slivovici.

3 0
možnosti