Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten můj ex se v obchoďáku vytáhl jen jednou. Obvykle plnil funkci tlačiče nákupního vozíku, posléze šerpy. Z nudy čučel po zemi a přitom objevil válící se pětistovku bankovku. Ledabyle upustil kapesník jak před slečnou v tanečních, elegantně se shýbl a obé nenápadně skryl v dlani. Rozhlédl se a když kolem sebe neviděl nikoho, kdo by peníze postrádal, tiše zajásal. Bankovka byla velice zmuchladná, evidentně někomu vypadla z kapsy. Podle mne, když někdo tahá takové peníze po kapsách, má jich asi dost. Už jsem se těšila, jak se neplánovaně rozšoupneme, což v mém případě byl nápad koupit pár tygřích krevet v příslušném oddělení. A on si za neplánovaný peníz v tom říjnovém odpoledni koupil sandály ve výprodeji!

1 0
možnosti

vyborne, Jano, tenhle chlap se neztrati!!!!

diky za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti
Foto

Já bych teda navrhovala i ženský koutky - pro manželky, jejich muži rádi nakupujou hadry, a manželky to fakt už neba - stačilo bynám jen lehátko, špunty do uší a hadr přes oči. Klid, ticho, ráááj.... JInak díky, Marku, za krásnej blog, pobavil:-)

0 0
možnosti

a cokoladovy bonbony k tomu, Marto - ty uklidnujou stejne jako hadr pres oci

dikes za cteni a ciao, cara mia!

0 0
možnosti
Foto

Marku, bezva nápad. Mám to - vzhledem k tomu, že mám tři ženský /dvě z nich jsou dcery, abych předešel mravoučným či spíše závistivým komentářům/ - celkem vychytané.

V naší ostravské Fukušimě /ofiko název je Karolína, ale vzhledem k tvaru tomu nikdo jinak neřekne/, mají bar, kde mají naprosto jedinečný kafe, dobrý drinky a celkem prima počtení. Sednu, piju, čtu a relaxuju. Pak se proberu či spíše jsem probrán, oběhnu krámy, zaplatím - jak jinak - a poté jedeme domů. Filmy s Lolou tam nejsou /znám lepší věci, než jsou ty filmy/, kutilský koutek také ne /jsem levej a nic by mi to nedalo/.

Tož tak, ale přeji Ti další nápady.R^

0 0
možnosti

takze nekde to uz funguje...a ja myslel, jakej jsem objevitel

vic pokory mi priste bude sluset

Tome, diky za cteni a mej krasny dny!

0 0
možnosti

diky, Lado, kdy tenhle napad capneme jako podnikatelskej projekt?

0 0
možnosti

Na Vyšehradě dávalo předloni Studio DVA hru Kutloch, která pojednávala o tomtéž. Pobavila. Tahat s sebou do obchoďáku chlapa je podle mne směs sadismu a masochismu v jednom. Moje ideální představa je zanechat ho doma osudu, po pár hodinkách zaparkovat před barákem, vyskákat schody s jednou taškou plnou luxusní obuvi a vybílenou kartou a prohlásit :"Miláčku, dole je nákup na víkend. Až ho přineseš, udělám ti stejk a v neděli upeču buchty".:-)

0 0
možnosti

tak hodnych zen je ale asi malo (soude podle nastvanejch muzskejch vlacenejch obchodakama...)

diky za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti

D16a78v72i86d 95V91l23k

13. 7. 2017 13:47

Hele Máro ,ale já někdy nakupuju rád. Neznamená to doufám ,že jsem cituji Tě "Některý Gay:";-D Například když jsme jeli z dovolený, tak jsem nakoupil oběma dcerám a manželce hromadu skvělých hader a většinu z nich i vybral. Ony vždycky obsadí kabinky a já to nosím. A to jsem vybíral dvoje šaty na svatbu a vybral jsem to skvěle, protože ty pro dceru stály jen 246 Kč v akci a jsou super. No ty pro manželku byly za pět litrů to už se mi tak nepodařilo a to jsem to ještě doladil obíjaným opaskem a šperkem na krk. Ale přísahám, jsem jen obyčejný postarší bílý Heterouš, takže nuďas.;-D;-D;-D

1 0
možnosti

nepředpokládám, že jsi tam byl půl dne, a nenanosil jim tam vše, co v obchodě měli.

Fofr nákup čehokoli zvládnu i já.

Já taky nakupuju rád, třeba v prodejně s dýmkami a doutníky nebo s prastarými rumy bych vydržel i ten půlden.

1 0
možnosti
Foto

Tak nápad je to dobrej, ale u Zajíců by to bylo vopačně. V koutku bych byla já, páč pan Zajíc nakupuje mnohem radši než já.

3 0
možnosti

ano, existuje par vyjimek..., Zuzko, ale ja psal o chlapech dosud deptanejch

dikes za cteni a krasne se mej

0 0
možnosti
Foto

Genial ni napad, zanedlouho to urcite nekdo uvede v praxi :)

Krome muzskych by se mely udelat i podobne zenske koutky (s tvaruzky light) protoze kdyz chlapa bavi nakupovat, je stokrat horsi nez zenska!!! :)

0 0
možnosti

To je fakt! Nakupovači jsou nersnesitelní.Tvarůžky light neexistujou, tvarůžky jsou light samy od sebe. Takže nepotřebujete genderově odlišitelnou varian:-)tu.

1 0
možnosti

;-D;-D

S těmi vyzrálými syrečky jste mě dostal. Vidím neteř jak si v tom koutku vyzvedává svého budoucího partnera a hned nakrčí nos. "Fuj, čím to smrdíš!" "No dal jsem si syreček. Víš jak je mám rád." "Dnes spíš na kočičím gauči! A nedejchej na mě! Mě se dělá šoufl!" A tak dál.

Dala bych si syreček, ten co se dá namazat na chleba. Jenže tady tak nedozraje, změní chuť a už to nejde. Tady v obchodech s nimi neumí manipulovat, že se to děje.

Minulý rok o dovolené jsme se zastavili v Lošticích. Těch dobrot ze syrečků. Ty se tady ani neprodávají. Bohužel. Také nakládané, pěkně už ke konzumaci. Paní prodavačka musela odpustit plyn z nádoby, aby nám to v autě nebouchlo. Půl dovolené jsme měli k snídani nebo k večeři dobroty ze syrečků. A nedalo nám to a cestou domů jsme si zajeli a nakoupili si ještě domů. To je vzpomínka.

0 0
možnosti

No je, u zdroje je to nejlepší. Ale já tuhle zapomněla v lednici na Brie a když mi přitekl naproti, byl taky skvělej. Jestli to nebude spíš o naší netrpělivosti, že to sníme moc brzy.

0 0
možnosti
Foto

Marku, fajn nápad, určitě se ujme. Moc zdravím;-)

0 0
možnosti

ja bych to pro ty trpici udelal z fleku, ale nejsem marketer...

Jitko, krasne se mej a dekuju za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik