Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, předně tě zdravím. No celý problém jsi popsal úžasně. Tuto problematiku sleduji při každé vynucené návštěvě a řeknu ti, bylo by to krásný, dát si v tom koutku, nějaký čepovaný;-D;-DR^R^R^ Marku, přeji ti krásný letní dny a pozdravuj všechny :-)

0 0
možnosti
MV

vono to bude, prece se porad nemuzou platici vsech nakupu v centrech jen tak holaj solaj prehlizet, Pavle

dekuju za cteni a hezky dny preju

1 0
možnosti
Foto

R^K dokonalosti chlapských koutků chybí už jenom jediná služba. Řidič, který by odvezl nákup, manželku i odpočatého chlapa jejich vlastním autem k nim domů, aby to pivo mohlo být opravdové:-)

1 0
možnosti
MK

stálo to spoustu času, peněz i nervů, ale tu svoji jsem řídit naučil.

2 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že obchodní centra taky nemiluju (i takový ženský existujou), beru jejich návštěvu jako bojový úkol: vyřídit vše potřebné v čase co nejkratším pokud možno bez újmy na zdraví. V době slev a výprodejů do OC nepáchnu, zjistila jsem úžasnou věc, že slevy mají i v e-shopech.

P.S.: Chlapský koutek je báječný nápad. Neměli by mít v DIY centrech a autobazarech pro změnu "dámské koutky"? :-):-):-) Přeju ti hezký den.

2 0
možnosti
KK

Jsem na tom podobně. Tedy s malým rozdílem občas nákupy ráda mám ( pokud nejde o potraviny, ale o něco pro sebe). Ale rozhodně nenutím manžela aby na nákupy jezdil semnou. Nejraději si nakoupím sama a jsem trošku naštvaná když se mi manžel občas vnutí. Oblečení si též kupujeme každý sám. Jsme přeci dospělý lidé.

2 0
možnosti
Foto

jsem proR^ Marku, hezký....ovšem dílna pro kutily:))));-DR^

0 0
možnosti
MV

Radko, dilnicky by fungovaly jedna radost - lidi by si tam mohli vozit pokazeny vjecy a chlapi kutilove by byli stastny!

dekuju za cteni a mej se fajnove krasne

1 0
možnosti
KL

asi bych seděla s chlapama v koutku s pípou a tlačenkou, jenom nevím, kdo by mi snižoval aktuální cenu za půllitr ;-D Krásný léto Marku a díky!

1 0
možnosti
DP

Aha, takže z obchodních center uděláme jednu velkou hospodu a nákupy budeme pořizovat na e-shopech. Jsem pro!

0 0
možnosti
JS

R^R^R^Marku, mám k nakupování obdobný vztah jako muži - jen když musím a radši malé krámky a tržiště než "océčka" a podobně ;-)

Přeju Ti báječné letnění:-)

0 0
možnosti
MV

letneni vypada tak, ze od 28.6. jedu pracovne durch - vikendy/nevikendy, svatky/nesvatky. zastavim se az 22.7. - pak 10 dni volna a jedu znova

uzivej leta cotode!

1 0
možnosti
Foto

Hezká teorie, Marku. ale já patřím k těm málo chlapům, kteří rádi nakupují a ženskou u toho nechtějí mít.

Znám těch OC dost a každé mám jinak rád. Jinak velmi komorní je Novodvorská Plaza, kde se dobře parkuje i nakupuje.

Včera jsem tam přijel až po 9:00, to už mají otevřeno i ostatní krámy, nejen hypermarket.

Vyměnil jsem těch pár Euro, co jsem měl v kapse. Místo nich jsem zastrčil asi 1.500,- Kč (hodí se v hospodách, kde neberou karty), jel (s vozíkem, který jsem si prozřetelně vyzvedl u TESCO), nakoupil ve vinotéce sudové Chardonney , vedle mentolové cigarety pro mojí paní a vladkyni (vykouří tak jednu krabičku za dva měsíce) a hurá do hypermarketu.

Nákup byl malý, jen za pár stovek a tak jsem to odbavil u samoobslužné kasy. Nechápu, komu by se nelíbilo takhle nakupovat.

0 0
možnosti
MK

v okruhu 100m od baráku mám vietnamce, samošku, vinotéku, trafiku, pekaře, dvě masny a dvě hospody. asi prodám auto :-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-DMarku, pokaždé bezvadný

1 0
možnosti
MV

Alzbeto, dekuju za prizen a leto at je krasny a horky a dlouhy a nekonecny!!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik