Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To je takovy krasne lidsky, Marku. Tak to ma byt.:-)

1 0
možnosti
MV

Honzo, kdyz tak ctu nektery blogy tady, tak si rikam, jakej mam vlastne bajecnej zivot - rohliky, mliko, sousedky, hnuj, vlastovky...

diky za cteni a bajecno i Tobe a domu preju

4 0
možnosti
IM

I37v90a 28M82a68r30k45o52v66á

17. 8. 2017 12:14

Bezva debata a atmosféra, závidím R^ Jen ten závěr je trochu smutnej - že vejce a zajci se kupujou v Tescu. Mějte se hezky.:-)

1 0
možnosti
MV

Ivo, ja to nevzdam! znate to - jedna vlastovka jaro nedela. verim, ze budou vejce i kralikove! dyt jsem na vesnici - prece.

dekuju za cteni a jsem rad, ze se libilo

1 0
možnosti
MV

Miso, i proto jsem na vesnici. ted jsem se teda vratil z prahy a ... to nejde vubec srovnavat... dam polivku a vypadnu na koupak - mam volno a venku sanšájn!!!

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Nádhera;-DR^jenom Zorina mi schází;-D

0 0
možnosti
MV

Zorina prijede na vizitu, asi v pondeli prej - rikala, takze mi do hlavy nacpe tolik temat, ze mi nebude stacit klavesnice...

dam vedet

dekuju za cteni a krasny jeste porad letni dny preju

1 0
možnosti
Foto

Díky za príma počtení, Marku. Právě se snažím prokousat českou literaturou 50. let - žádná idylka :-(! Musím si hledat záminky k pauzám: kafe, nagooglit nesrozumitelný slova v textu, pročíst si blogy... etc.

Přeju hezký den bez stresů.R^:-):-)

0 0
možnosti
MV

no voni nebyly padesatky zadny lazo plazo - tak se to muselo projevit i v literature. estezejetopryc.cz!

hezkej ctvrtek preju a diky za cteni

1 0
možnosti
VF

Tak nějak se na té lavičce vidím.;-D

No ale když nemáte hnůj, vlaštovky máte?

0 0
možnosti
MV

neco jich tu lita, Vero, ale to vite - nejsou ho.na, nejsou vlastovky - jedna ze zivotnich pravd

preju chvile jako na moji ranni lavicce - to ma cenu!

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,04
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik