Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Kde jsou ty časy, Marku, viď? Jestli jsi chodil do Moskevský v Praze ve Vršovicích, tak já jen o ulici výš do Kodaňský. A asi o něco málo let dřív, ale jinak to bylo stejný.

1 0
možnosti
MV

Moskevska v Usti, Jene, ale vsude stejny, vsude stejny!

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Tak tak, letní vlání skončilo. Zítra mám poslední den prázdnin a pak jdu na to. Pár dní zatím nanečisto bez dětí. A účes á la Marge Simpson bohužel hned tak nebude, před týdnem byly postřižiny.

Tak já si jdu užít ten předposlední prázdninový den, který jsem dnes završila předposlední nedodělanou zkouškou z literatury. Nebylo to tak hrozný, jak jsem čekala, prostě jsme si s panem profesorem poklábosili v jedný břevnovský hospůdce o Seifertovi, Holanovi a Hrubínovi.

Marku, měj se krásně a nebuď smutný, že nemáš komu podepisovat žákajdu.R^:-):-)

1 0
možnosti
MV

tak to nemelo vyznit, ze jsem smutnej - to rozhodne nejsem

chtel jsem jen dat vedet, ze prave z toho "duvodu" si asi tak nejak vic osetruju vzpominky sam v sobe

dikes za cteni a at je prvni tejden skolni veselej, preju

1 0
možnosti
Foto

Máro, při čteních tvých řádků se moje mysl vrátila o .... dost let zpět. Dokonce se vynořila vzpomínka, jak jsme na kamnech pálili brčka. Máro R^ a přeju hezkej denR^

0 0
možnosti
MV

u nas uz bylo ustredni topeni - a tak rozfajrovany, aby tavilo brcka, nikdy nebylo...

diky za cteni a jsem rad, ze jsem vratil dalsiho dospelyho zpatky, Pavle

1 0
možnosti
MV

dekuju, Alzbeto

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
MB

Karma!

Já to mám podobně, ty první cesty po prázdninách do školy, do školy v nynější Palachovce, 11. ZDŠ se jí říkalo.

Tu "Vaši" taky pamatuju, ale už jen jako zvláštní školu a nebo z vyprávění.

Krásný den přeju.

0 0
možnosti
MV

ano ano...dnes jsem vlastne absolventem zvlastni skoly...to je zvlastni!

nase v Moskevsky (tenkrat) byla 10. zedeéška...

zdravim do UL a preju fajn den

a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, tak lyriku od Tebe ?? Ale máš pravdu, každej drsňák má jen tu slupku, která chrání něžný srdce. Dík za pěkný blog.

1 0
možnosti
MV

neco jako basnik dlazdic, Tome

dekuju za cteni a mej se nejlip ze vsech!

3 0
možnosti
FK

Moc hezké čtění, jako vždy. Děkuju za ty vlhké oči a oprášené vzpomínky.

0 0
možnosti
MV

Frantisku, dekuju, ale jsou to jen takovy zapisky z hlavy

at se vam vede a dari!

0 0
možnosti
DV

D86a28v34i65d 17V73l15k

24. 8. 2017 10:49

A víš...já vím ,že to nejde, ale tak fajn chlápek jako Ty, by ty děti měl mít. Myslím ,že bys byl tím nejpádnějším argumentem, jak zavřít hubu lidem co furt melou , že třeba zrovna dva slušní chlapi nemůžou vychovávat dítě.R^

3 0
možnosti
MV

v nekterejch vecech rozhoduje neco, co neovlivnime a nezbejva, nez se prizpusobit, Vlcaku

diky za cteni a fajnovej zbytek srpna preju

1 0
možnosti
Foto

I já dojatě zavzpomínala na časy, když jsem vycházela z domu č. 28 na Moskevské ulici a prožívala to, co ty. Marku, jsem ráda, žes mi to připomnělR^V

0 0
možnosti
MV

dyt jo, vo tom ma bej zivot, psani, lelkovani a dalsi - o vzpominkach!

rado se stalo, Jitko

0 0
možnosti
Foto

VMarku, jsem na hodně podobné vlně... R^

1 0
možnosti
MV

Miso, to tak s koncim letem nektery, i kdyz treba uz dospely lidi, maj

dekuju za cteni a hezkoletoporadjestepreju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik