Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D80a92v64i76d 90V89l41k

5. 9. 2017 11:45

:-)hezké jako vždy ty pábiteli

2 0
možnosti
MV

jen uz me, Davide, cestou z kvelbu uz dost zably nohy ve vietnamkach

dikes za cteni a hezkej den preju

1 0
možnosti
VJ

To je tak, když chlap ráno vyrazí do krámu ještě s aktivní erekcí.

1 0
možnosti
MV

proto jdu nejdriv se psem a teprve pak nakoupit...

dekuju za cteni a fajnovy utery preju

4 0
možnosti
ZB

No, když počká až se probudím, tak dobrý :-) horší je, když vás budí. To dělal jeden můj ex, nějak ho strašně vzrušovalo mě budit osaháváním a myslel si, že mě to potěší. Nenáviděla jsem ho v tu chvíli, nesnáším, když na mě někdo šahá když spím! :-)

0 0
možnosti
MV

a tak je to s chlapama porad... myslej si, buhvi, jakou nedelaj svoji pozornosti radost a vono to je nekdy holt uplne navopak...

dekuju za cteni

0 0
možnosti
MS

Ono to bude možná i tim, že chlapi po ránu bejvaj tak nějak víc při chuti a vlastně i připraveni k akci :-).

Hezkej ranní blog R^

1 0
možnosti
MV

pri chuti jsou po ranu vsichni - dyt sou odpocati...!!!!

fajnovy rana preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

R^Naprosto přesně, Marku.

4 0
možnosti
MV

ty ranni babovky, co, Jene?

diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik