Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Mám podobne zážitky z dětství, jen jsme praly v neckách a s prádlem jsme pak uhanely machat k rece Loučna na prkně nataženým že břehu na vodu. Prostěradla a bílé prádlo jsme pak nakladly na zahradě na trávu a sluníčko je krásně bílili za pomoci občasného zalévání vodou z konve... Hezký jste mi, Marku připomněl dětství...

0 0
možnosti
MV

to jsem moc rad, Nado

fajnovy utery preju

0 0
možnosti
ŠM

taky bych tohle Marku ráda poznala, ale babička,která by mne valchovala a na kterou bych ráda zírala a který bych pomáhala,zemřela na tuberu v roce 1941. Tak mám jen vzpomínky,jak strouháme s mamkou mejdlo od Šichta (tak se u nás mejdlu s jelenem říkalo) a vyrábíme sliz na praní....občas jdu a mejdlo s jelenem koupím, dělá se v prášku,v gelu,v naší známe kostce...dobře se v něm perou ponožky, utěrky a tak....jsou po něm krásně bílé....najednou mne ta vůně (ale jo)V mejdla zašimrala v nose..

0 0
možnosti
MV

tak to je fajn, Sarko, to jsem chtel - aby si lidi sem tam cuchli ke vzpominkam a treba i proto, ze nekde neco precetli

hezkej den preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, jsem totálně naměkko... Neskutečně se ti povedlo... Jsi můj nejoblíbenější básník v próze. VVV

3 0
možnosti
MV

Sarko, ahoj. tak je to pokazdy, kdyz vzpominame na neco, co kolem nas sumi a my to nedokazeme lapnout a mit na vzdycky!

dekuju za cteni a hezko preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik