Diskuse

Švihadlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H97a66n10a 52V37l36k53o65v14á

10. 10. 2017 13:52

Ano, svět je v pořádku. Jistě by si vzpomněla i na školku na gumě....

Jen ty moje děti (obzvlášť mladší, třináctiletá) už skoro neví o co jde.

0 0
možnosti
MV

guma se na hraci placy nosila lip nez svihadlo - vesla se do kapsy - pamatuju

diky za cteni a vytahnete, Hanko, o vikendu gumu a naucte holky skakat!!!!

1 0
možnosti
JS

Skvělá máma, MarkuR^

Vyřiď jí pozdrav a měj se fanfánově :-)

0 0
možnosti
MV

vyridim rad, Slaninko

hezky odpuldne a dikes za cteni

1 0
možnosti
ŠM

Teda Marku, Zorina má můj obdiv...a já si dneska pro švihadlo dojdu, do Vánoc tu školku natrénuju i s několika vejci :-D , doufám,. ž epak bude blog,jak jsi zkrotil švihadlo ;-)

0 0
možnosti
MV

tak to je nejvic - pokud nejakyho dospelaka cteni primeje k opraseni svihadla, tak velka radost!

schvalne: kolik vajec za sebou bez prestavky o Vanocich Sarka da?

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám čupr děvče!

0 0
možnosti
MV

co bude priste? opustena savle a tanec s ni? s moji mamou jeden nikdy nevi!

Zuzko, dekuju za cteni a hezkej den preju

1 0
možnosti
RN

Vaše maminka je tedy řízek, Marku. ;-D

0 0
možnosti
MV

nekdy spis poradna sekana, Renato

dekuju za cteni a hezko celej zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, kde jsou k mání takovýhle skvělý maminky? U dětí je to jasný: ty nosí čáp nebo vrána, ale tady fakt nevim.

a) dojalo mne, že se tvoje maminka ujala toho opuštěného švihadla

b) že se dala do skákání školky (já si pamatuju tak leda první tři úrovně a vajíčko, který je úplně poslední, jsem skoro nikdy neudělala)

c) že má takový nezdolný smysl pro srandu, že by to skolilo i medvěda atd. atd.

Díky za fajn článek a přeju hezký den.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

a/ je schancliva, jak o sobe rika..., ujme se vseho, co podle ni jen lezi ladem

b/ to me neprekvapuje, porad neco dela, zkousi nebo vzpomina akcne

c/ doufam, ze jsem to po ni zdedil, Pavlo

dekuju za cteni a mej se bajecne - trenuj treba vajicko...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik