Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D82a25v96i63d 65V83l34k

19. 10. 2017 14:30

Aspoň něco normálního v předvolebním mumraji. Já budu sát až po volbách, teď to nemá cenu.;-) Jestli se to teda bude po volbách ještě moct dělat;-D

0 0
možnosti
DV

D80a56v58i24d 87V39l74k

19. 10. 2017 15:40

ne sát,ale psát.;-D

0 0
možnosti
Foto

V dnešní vypjaté předvolební době je velmi příjemné číst článek o tom, že chce někdo někomu udělat radost. Vaše paní Eva má smysl pro humor, to si cením... ALE vyřiďte jí, že - s těmi parlinkami to není dobrý nápad... :-/ Mám zkušenosti... Jednou jsme poslali dědečkovi pleskačku rumu, pralinky, a básničku s obrázkem. Dědeček poděkoval a napsal. "Bylo to od vás pěkné, ale příště raději osobně. Pleskačka rumu přišla rozbitá, rum vytečený, čokoládové pralinky rozpaplané, básnička, speciálně složená pro něj nečitelná o obrázku ani nemluvě... Ach jo... A on nám zase jednou poslal 2 šrůtky - uzené maso a špek... Balík přišel roztržený, uzeného masa a špeku jen po půl šrůtce, (asi to někomu na poště moc vonělo, a neodolal... ) S českou poštou nemám dobrou zkušenost... Díky za veselý článek. R^:-)

2 0
možnosti
MV

no prave, Mirko, pralinky jedine z rucky do rucky...ale co uz, pastelky to vydrzej

dekuju za cteni a hezkej zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

Je to krásný, ale nepřidám se. Byla by škoda, aby se z toho stala všeobecná facebookem podporovaná akce. Ale snad vymyslím něco jiného praštěného.

0 0
možnosti
MV

moje mama nema internet, natoz facebook, vona si jede vsechny veci tak nejak po svym...

dekuju za cteni a fajn zbytek dne preju

2 0
možnosti
VF

Dávala jsem vánoční dárky do dětského domova v Předklášteří. Ten už zrušili, i můj důchod na nějaké hodnotné dárky už nestačí, ale Zorka mě inspirovala vymyslet něco pro radost jiným dětem. Poděkuj za mě svojí mamce .V:-):-)

1 0
možnosti
MV

pastelky a vomalovanky a je vymalovano, Vero... a srajtofli to nevybílí...

diky za cteni a mejte se hezky

1 0
možnosti
JS

R^V skvělý! K tomu se přidám taky!

Marku, díky...

1 0
možnosti
MV

jsem zvedavej na pseudonymy...Slaninko

dikes za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik