Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Můj drahý - jasné za b) - a co já (neprohlížím zásadně kapsy) už z pračky vytáhla...

Náš opravář mi jednou řekl :"Peníze mi doma nenechávejte, vytáhnu si je z pračky...)))R^R^

Mějte se adventově;-)

1 0
možnosti
RE

R^Dobrý rozdělení! Jsem jasně ten třetí - i když trochu mixnutej s tím druhým. Zato těch ideí v hlavě, co nikdo nevidí:-);-D

1 0
možnosti
MV

Romane, shromazdovat v limitu je porad v cajku

hezky dny preju

0 0
možnosti
JS

Tralala, Marku - s láskou a radostí. DíkVR^

0 0
možnosti
MV

o to sem si napsal Jeziskovi - o lasku a radost

hezky dny, Slaninko...

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Mí rodiče: To je krááásný kalendář...!!! "...Jenom to HESLO TOVAČOV, tato, sis mohl napsat někam, kde nebude tolik vidět..." - "Néé, já jsem si to HESLO TOVAČOV právě napsal na druhou stranu!!! Aby nebylo vidět!!! A pak jsem v červnu strašně zuřil, že se ten kalendář otáčí...! - Já už ale stejně nevím, k čemu je to heslo..."

;-)

1 0
možnosti
MV

mazanej tata, ze prej heslo....

Michaelo, diky za cteni a fajnovej adventni vikend preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, Tebe nejde nečíst;-DR^Díky a pohodový víkend plný radosti ze života

1 0
možnosti
MV

radost ze zivota musi bejt, votom zadna, Alzbeto

a sem rad, ze k ty Tvoji sem tam prispeju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik