Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Začínám si přát, aby to ten Drahoš dostal. Aby se ti, co ho budou volit, příště vyvarovali takových experimentů. Bohužel nás

nečeká nic dobrého a Drahoš to již predikoval, jen spousta tupounů na to jaksi nechce slyšet. No budete se divit.

1 0
možnosti
MV

operovat v diskuzi slovem "tupouni" = zrejme volici pana Drahose jen dokazuje to, v jakem moralnim stavu je spolecnost po petiletem volebnim obdobi cloveka, ktery se zastitoval tim, jak narod sjednoti

konkrétní dukaz neuskutecneni tohoto zameru jste podal sam svym slovnim oznacenim "tupouni"

i Vase chovani v diskuzi je pro me duvodem volit pana Drahose, se Zemanem uz jiste - ne dobre zkusenosti - mam(-e)

0 1
možnosti
JP

Souhlasím s Vámi. Příliš fantazírujete...

1 0
možnosti
MV

a to se v Cesku nesmi, Jiri? nechme kazdemu jeho vlastni predstavy o prezidentovi a jeho vlastni volbu kandidata

dekuju za precteni meho blogu

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MV

doplnil jsem si, dekuju za pomoc. a doplnil jsem si i nazor na Vas, Karle

dekuju za cteni a preju radostne dny

0 0
možnosti
MK

M19a80r77t90i32n 57K17r65a41l

20. 1. 2018 11:07

Mám to stejně jako vy, ale po přečtení titulku jsem byl připraven na nejhorší. ;-D

Byl jsem Pavla Fischera. A zase možná budu. Příště, až vyzve prezidenta Drahoše. :-)

0 1
možnosti
MK

M56a41r33t36i73n 22K81r54a59l

20. 1. 2018 11:07

Byl jsem voličem.... :-)

0 0
možnosti
DM

Šmarjá, Marku, měl jste mě málem nadpisem na svědomí. Rychle jsem prolítla zbytek a teď si to dám znova:-)

1 1
možnosti
MV

klid, Dano, v hlave vsechno v poradku, to jen duse se zatetelila...

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

J59a91n 24A56n66d88r52l53e

17. 1. 2018 17:01

Marku R^, jen doufam , ze nam ta radost nejakou dobu vydrzi....

0 1
možnosti
MV

radost z toho, ze se lidi umej chovat, vydrzi hodne dlouho, Jane

radostny dny preju

1 0
možnosti

Bohužel spousta (38 %) lidí vidí za slušností slabost...

6 1
možnosti
MV

ale zbytek ne, Michale!!!

dekuju za cteni a radostny dny preju

3 0
možnosti
OM

Kéž by bylo všechno tak jednoduché jako Vaše úvahy. Ale obdivuji Váš optimismus, bude ho třeba v prohlubující se totalitě. Snad to nebude zase dalších 50 let.

1 0
možnosti
MV

o jake totalite pisete, Ondreji?

0 0
možnosti
RC

Marku, kéž bys stejný titulek nemohl napsat po druhém kole ;-)

2 0
možnosti
MV

Radku, je to v lidech a jejich pranich. jak budou ve druhem kole volit je jen a jen na jejich citu a rozhodnuti. uvidime

dekuju za cteni a radostny dny preju

1 0
možnosti
MV

Po přečtení mi jaksi unikl smysl a důvod, ze kterého má autor radost ohledně vítězství M.Zemana, jak píše v úvodu.

0 0
možnosti
MV

Marku, dobry den. v headlinu jde o souveti. obe vety jsou vetami oznamovacimi - "Milos Zeman vyhral" je vetou prvni a "a mam velkou radost" je vetou druhou. nesouvisi ale spolu

1 0
možnosti