Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^ karma, Marku, ale možná to bude chtít Pitomio prosadit jako státní svátek.To by se potom dalo vykládat tak i tak a všichni by byli spokojení;-)

3 0
možnosti
MV

U něj možný všechno. Diky za čtení

1 0
možnosti
OP

Pána, o kterém je řeč, údajně objevil v nějaké putyce Večerníček a když ho slyšel plamenně řečnit, navrhl mu, aby se dal na politiku. Pan politik si však neráčil všimnout, že byť si v putyce protimluvů nikdo nevšimne, ve veřejném prostoru to neplatí.

3 1
možnosti
MV

Až tak pohádkově bych to neviděl...

1 0
možnosti
Foto

Marku, kdyby to nebylo tak příšerně hrozný, tak bych se snad u televize smála. Už ta údajná "omluva"! Je mi z něj na zvracení a naprosto nechápu, že mu to prochází. A celý to dorazil Bureš, který "omluvu p. Okamury neslyšel", ale přišla mu dostačující.... Uši to slyší, mozek tomu nevěří.... ToběR^

6 2
možnosti
MV

Dejou se to věci, Šárko, že jo? Dekuju za čtení.

1 0
možnosti
Foto

Asi dostal špatné rešerše... zato on "nemůže" ;-D A už jen tomu k vyváženosti chybí, aby každé jeho vyjádření komentoval jeho starší bratr. Japonec - nakonec.

Mimochodem, víš co znamená japonsky shizunk? ;-D

0 0
možnosti
MV

hele, znelo mi to japonsky, ale hned nato jsem si pomyslel, at uz neblaznim uplne...ty moje fantazie

co to teda znamena?

diky

2 0
možnosti
Foto

Zmíněný rozhovor jsem viděl včera a musím smeknout před panem Kubalem, který si toho šaška vychutnal.

Pan Okamura je výborný studijní materiál psychopata, člověka, který není schopen poznat, kde je jeho horní mez a snaží se lézt výše.

Tobě Marku karma a pěkný večer.

13 1
možnosti
KM

K92a10r39e97l 46M66a85s41e91k

14. 2. 2018 18:47

Moc se mi líbilo, že je Tomio, cituji, odpůrcem holocaustu. Takové svérázné. ;-D

4 1
možnosti
DV

D65a86v25i36d 51V62l83k

14. 2. 2018 18:19

Okamura je evidentní psychopat.Tobě karma šohaju.R^

4 0
možnosti
MV

nevim, jestli psychopat, ale nejak to v posledni dobe fakt nedava

diky za cteni

3 0
možnosti
Foto

R^;-Dta naše politická reprezentaceje děs a běs:-/

5 0
možnosti
MV

bohuzel musime napsat "nase", i kdyz jsme nektere zastupce fakt nevolili

4 0
možnosti
JL

Snad jen úplní pomatenci mu dávají svůj hlas.R^

5 1
možnosti
Foto

Jak jsem již napsal níže.

Okamura získal více hlasů než TOP09 s KDU-ČSL dohromady.

A s Babišem a komunisty mají většinu ve Sněmovně.

Že by většinu našeho národa tvořili "pomatenci?"

3 4
možnosti
Foto

Pane Valíčku,

tak už se z toho vzpamatujte, že Okamuru volilo více našich občanů než TOP09 s KDU-ČSL dohromady.

3 3
možnosti
MV

O mě nejde, pane Petřík, já pana Okamuru odhad na druhou dobrou. Jde o to, jestli si jeho voliče po tomto kolapsu priznaji určité možné pochybnosti. O to jde. Moje vzapamtovani je opravdu druhorade. Dekuju za čtení.

5 0
možnosti
Foto

R^Tenhle clovek uz z podstaty popira sam sebe. Lakonicky to vyjadril jeden muj kolega: migrant, co nesnasi migranty.

6 1
možnosti
MV

Jene, kdyby neplacal o Letech..., ale placal a tak mohl vedet. ale nevedel. dalsi dukaz o tom, kam lze dojit s populismem - pouzil bych starej for: modří už vědí.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik