Diskuse

Fondoamóre

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^těší mě že řešíme podobné problémy;-D

je příjemné vědět, že v tom člověk není sám:-)

karma a jdu se podívat do ledničky

0 0
možnosti

vsichni a furt dokola resime podobne veci i problemy, Libo

nechapu, ze za TAK DLOUHO, uz nejsou ty zakladni poreseny

diky za cteni a emdezet plny kytek preju

0 0
možnosti

Taky mi po nocích honí mlsná! Říkáme tomu doma "bílý sex" ;-D a tvrdím, že je to proto, že v TV jdou třeba ve 22:00 reklamy na jídlo nebo na čokoládu. Mám kliku, reklama na chlast mi nenutí vydat se do lednice či do baru.

0 0
možnosti

kdyz si to telicko zada..., Martino

hezkej den preju a k emdezet teda nejakou tu čokinu!

0 0
možnosti
Foto

Fondamóre skutečně zní lépe. Ovšem s ohledem na okolnosti a podstatu mi to české slovo přece jen přijde výstižnější. Při vší úctě k moudrosti Vaší mámy.

2 0
možnosti
Foto

...fondoamóre....

0 0
možnosti

ja? ja jen zapisuju, prepisuju a dodavam - autor je Zorina, Betko

krasny dny preju a dikes za cteni

1 0
možnosti
Foto

R^Jídlo a sex naní hřích, ale základní životní potřeba, kterou nám dala do vínku matučka příroda. V těch kostelích to mají nějak popletený.

Zdravám, Marku, hezkej den:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, každej normální kněz Vám řekne, že sex je lidská potřeba a je to normální, když spolu spí chlap a ženská. Za celou svou dobu jsem s tím nikdy problém neměl a nemám.

1 0
možnosti
Foto

v nejhorsim si koupi vakuovku -diskretni dodani az kostela;-DPokud jsi ovsem posta cestou neztratiRv!!

0 0
možnosti

vakuovka nejni reseni, kdyz meli chut na chlapce, Martino

0 0
možnosti

D45a97v12i40d 60V29l83k

7. 3. 2018 11:44

To jsem zvědav jestli ti projde nadpis čoveče??

2 0
možnosti

neprosel...chvili se tam ohral, ale pak musel bejt "prelozenej" do italstiny...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik