Diskuse

Fondoamóre

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D18a73v54i35d 70V19l66k

7. 3. 2018 11:44

To jsem zvědav jestli ti projde nadpis čoveče??

2 0
možnosti
MV

neprosel...chvili se tam ohral, ale pak musel bejt "prelozenej" do italstiny...

1 0
možnosti
ŠM

a stejně jsem ho stihla...jsou nějací úzkoprsí,ti cenzoři ;-D..ale fondoamóre, zní světověji....;-D

2 0
možnosti
MV

ja byl pro ten puvodni headline, pac cestina je moje laska

ale tohle slovo asi moc laskyplny nebylo...tak jsme to jen prelozili podle mamy

0 0
možnosti
DV

D87a15v45i15d 92V86l46k

7. 3. 2018 11:57

No jo jsou přísní, ale tohle je lepší, zní to světově, nebo aspoň světácky. Taky už jsem párkrát měnil a nebo musel větičku z textu vypustit, protože jsem si jí prý dělal reklamu. Já stejně nechápu jak to dokážou všechno ohlídat? Oni to snad fakt všechno čtou ty naše výtvory? Jako u Tebe by mě to neděsilo,ale představa ,že musím číst všechny blogy od kolegy Petříka mě teda hodně mučí.;-D

3 0
možnosti
Foto

ctou -tomu verte!!Neco malo o tom vim !!;-D

1 0
možnosti
MV

ja myslim, ze nejdriv jede robot a pak oci - ale jen si to myslim

pokud museji cist vsechno, tak to je lituju

1 0
možnosti
Foto

hele fakt čtou a sledujou --mě hlídají hned čtyři admini -mam to pisemne ,jsem holt celebs -nechtěně-hahaha:-P!!V

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik