Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

obávám se Marku že to nejsou jen neštovice-to bude mnohem závažnější choroba:-/

1 0
možnosti
MV

Já jsem i přes to všechno právě prožíváme velkým optimistou, Libo. Teď jsem v tv slyšel mluvit studenty a viděl dav lidi před Hradem. Lidé nad stavem společnosti přestávají "mávat rukama". U nás, i na Slovensku. Nemlcici jsou naděje. Vždy byli!

Díky za čtení.

4 0
možnosti

I89v98o 35Ž59á97č11e33k

15. 3. 2018 18:20

Takové jalové moralizování bych čekal od někoho úplně jiného. Špatný den? Vždyť sluníčko svítilo.

0 1
možnosti
MV

Pokud vám moje otázky přijdou jalove a považujete je za moralizovani, je to váš náhled. Oba víme, že stojíme každý na jiném břehu, ale to pro mě neznamená, že budu do druhých ironicky stouchat. To je právě to, o čem jsem psal. Diky za vás komentář.

2 0
možnosti
Foto

;-D Ale neonemocnělo. Jen někteří neví roupama co dělat. To je obraz onoho ,,dobrého bydla". Ovšem nejlepším bydlem je býti bidelníkem, a o bidla bidelníků se jednalo i jedná stále, i kdyby pak zase ani na bydlo pro leckoho ani nebylo;-)

2 0
možnosti
MV

Jo jo, ulitly mi prsty a pořádně jsem text nezkontroloval. Za chybu jsem se omluvil. Nejsem nechybujici... A mám radost, že se tenhle omyl pro vás stal inspiraci k příspěvku pod blog. Alespoň jste jeho smutnější obsah trochu odlehcil... Každý reaguje po svém. Diky za čtení, pane Jiroudku.

1 0
možnosti
MH

Dobře jsi to Františku napsal... To je citace z filmu Kolja. Prostě dnes jste u mne Marku "betelně" zabodoval. Tedy: u mne dobrý. (Zas filmový citát).

Jen musíme doufat, že to proběhne stejně jako ty neštovice = tedy jedenkrát za život.. Že se nebudeme drbat a drbat a... Že bude vbrzku nasazen ten pravý - opravdu léčivý preparát. Aby těch "proč" nepřibývalo geometrickou řadou.

1 0
možnosti
Foto

Kdo to ví, odpoví, co je preparát ....prečo Jáno ideš?(S+ŠR^);-)

1 0
možnosti
DV

D69a11v78i93d 84V90l51k

15. 3. 2018 16:35

Protože to tady vzali do ruky staří kádři Marku-Bohužel.

2 0
možnosti
MV

A to se fakt tak rapidně snížily rozlišovací vlastnosti lidi? Nevěřím. Díkes za cteni, Vlcaku.

1 0
možnosti
VF

Proč ?

Protože ten vedle má víc jak JÁ.

3 0
možnosti
DV

D38a71v36i70d 98V67l24k

15. 3. 2018 16:40

Ano to je jeden z důvodů.R^

2 0
možnosti
AL

Tak bych mohl pokračovat mnohem déle a více a některé vaše řekněme ne zcela ucelené "pravdy" narovnávat, ale nemám důvod, čas ani chuť.

Je to váš život, vaše vidění světa, vaše naivita a váš už (bohužel) zkreslený pohled na realitu života.

Budu první, kdo bude bránit váš názor, pokud ho vám bude chtít brát, protože ať je jakýkoliv, tak je (doufám) váš a máte právo ho psát.

1 1
možnosti
MV

Arnolde, tolik neskryvaneho pochybovani (třeba o původu textu), tolik ironie s cílem znevazit, má - vámi diagnostikovana - naivita a nakonec jako tak milá nabídka a zástaní se "naivního prostacka, ktery někde opisuje texty", tak to je přesně to, co rozděluje společnost. Svým příspěvkem jste správnost obsahu blogu potvrdil. Svědí to, svědí a nepřestává. Dekuju za potvrzení mých doplněné vaše odpovědi na má PROC.

3 0
možnosti
AL

Z článku:

-------------

Proč se přehlížejí fauly a podrazy?

-------

Protože se to dělo co existuje lidstvo a pouze jedinci a morální autority tomu dokáží čelit, i za cenu svého života.

1 0
možnosti
Foto

... já sám například ted skočím do cesty prvnímu, co mi oponuje, položím z těch facek za vše příkladně svůj život... a bude ode mne jednak pokoj a jednak dokážu , jaká jsem autorita:-)AL

3 0
možnosti
AL

Z článku:

-----------------

Proč ze "zemského ráje to napohled" mizí sebereflexe?

--------------

Protože zde žijí lidé a sebereflexe je velice nedostatkové zboží. Navíc toto slovo s úspěchem používali (jí) a zneužívali ve velkém politici, aby si zase přihráli hlasy voličů.

Pokud byste ovšem použil termín psychosociální devalvace, tak by to bylo o něčem z cela jiném a navíc příhodnější.

0 1
možnosti
Foto

protože nám to doposud Arnold Lička, co zatím hrdinně nepoložil svůj život za pravdu v osobním příkladu - ještě nevysvětlil...:-) nechtěla bych to devalvovat, ale co když ho potkala sebereflexe?

5 0
možnosti
AL

Z článku:

-----------------

Proč ze studentů najednou děláme děti, když jsme ty samé "děti" ještě před pár lety oslavovali jako iniciátory změn?

--------------------------------------------

Protože pořád dětmi jsou. A zneužívají je hnusně ti, kteří je potřebují dostat do ulic. Mladí lidé mají svůj rozum, své starosti a svůj pohled na svět a ten, kdo je zneužívá k naplnění svých politických sílu by zasloužil ........ ať si každý doplní dle svého uvážení.

Rv

3 3
možnosti
Foto

uvážila jsem jednu zdrobnělinu ... po ...ličce... děkuju za demokratický přístup k výběru.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik