Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Z článku:

------------------

Proč mladí vystudovaní lidé odcházejí z Česka za prací a životem jinam? .----------------------------Teď to vypadá, že ty důvody znají všichni, kromě autora.:-)

0 0
možnosti
MV

prominte, uz nebudu reagovat

nazor si ostatni udelaji sami

1 0
možnosti
AL

Z článku:

----------------

Proč se ze lží stává pravidlo?

--------------

Nejen ze lží, ale i z různých veřejných a mediálních polopravd a zamlčování reality.

2 0
možnosti
Foto

já mám našlápnuto ke zjevení reality... nedrážděte:)))

1 0
možnosti
AL

Z článku:

------------------

Proč se zase do fóra dostalo slovo "lůza"?

----------

Nic takového! Slovo lůza se samo do fóra nedostalo, ale začali tak označovat zdejší diskutující voliče Zemana, stejně tak se začali vyjadřovat i někteří zástupci tzv. kulturní fronty.

Důkazů je o tom v předešlých diskuzích na tomto serveru i na netu dost.

0 0
možnosti
MV

...ale PROČ? neodpovedel jste, Arnolde na moji otazku

a jsem fakt rad, ze Vas muj blog zaujal

2 0
možnosti
AL

Fabulace a klam.

-----------------------------

Proč se o filantropech mluví a píše jako o zlodějích a rozvracečích systému? Nic takového, jedná se pouze o jednoho člověka a není pouze filantrop.-----------------------Možná to autor napsal omylem nebo si to už ani neuvědomuje anebo je to úmysl. Na tom nezáleží, ale takové pootáčení pravdy vždy o něčem svědčí.

0 0
možnosti
MV

s dovolenim : poprejte me o popis situace za to, ze jsem v diskuzi popral Vam Vas vyklad

fajn den preju a diky

1 0
možnosti
Foto

Protože je to tak pohodlnější, protože jsme zvyklí "držet hubu a krok", protože tamti nám naslibovali, že budou přidávat důchody, opraví staré domy atd. atd. a prý bude líp. Protože přemýšlet o tom, zda je to reálné, bolí a tak je lepší tomu tak nějak slepě věřit, a když to nevyjde, tak si zchladíme žáhu v hospodě... Protože někdo nám umí věšet úspěšně bulíky na nos a za zády se nám směje...

Mám pokračovat? Neštovice jsou sice léčitélná choroba, ale já už začínám mít obavy, jestli se k nám neřítí morová nákaza blbosti, laxnosti či neochoty vidět realitu a chtít ji změnit. Ach jo!;-(

4 0
možnosti
MV

Díky za odpovědi, Pavlo. Aby nedošlo k tomu, co popisuješ, je třeba nemlcet. A začíná se to tak dít. Takže... dobre, ne? Dekuju za čtení.

2 0
možnosti
Foto

Proč mám pocit, že to je nevratný stav, že společnost směřuje k netoleranci jednoho k druhému? A to nejsem žádný pesimista z přesvědčení. Za článek R^

3 0
možnosti
MV

Mě doma naučili se smat i ve chvíli, kdy na mezi čůram proti větru a nestihnu se uhnout kapkam ... Tak jsem rád poznal dalšího takovyho... Dekuju za čtení, Petře a fajn dny preju

1 0
možnosti
JL

Zase tak černě to nevidím. Právě jsem koukal na ty studentské demonstrace a vidím v tom naději.:-)

4 0
možnosti
MV

Naděje je i toto, když se lidi na ulici usmejiu jeden na druhého. Nevidím to černé, ale šedo já na můj vkus už moc dlouho. Diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Víš, Marku, nějak jsme asi pozapomněli, že to všechno, co máme a můžeme, není samo od sebe, zadarmo a nemusí to být napořád:-(

1 0
možnosti
MV

naporad neni nikdy nic bez toho, aby se o to lide "STARALI", Jene

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Těch otázek je mnoho, všechny jsou správně, a jde jim o dobro, slušnost a pořádek. Jen to DOBRO chápe z nás, občanů každý bohužel jinak, vidíme je každý v něčem jiném. Jo a malá přiomínka. Označovat lidi, některé občany ČR , lůzou, bohužel začal někdo jiný, a tak se mohli bavit i u dalších vašich otázek. A p=roč občané volili ve volbách jak volili? Je chyby ve voličích, nebo v těch volených? :-/Rv

0 1
možnosti
MV

Pani Pantlikova, dekuju za Vas prispevek. Kazdej si z nej vezme to sve. To se ceni.

0 0
možnosti
Foto

No, já nevím, Marku, ale "bidlo" je dlouhý klacek, kterým se odstrkává člun, zatímco "bydlo" je to, kde člověk žije.

0 0
možnosti
MV

Jiri, dekuju...mate pravdu. Opravuju a omlouvam se za pochybeni.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik