Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tulipány nějak voní?

0 0
možnosti
MV

uz v diskuzi pod dnesnim blogem Tomase Vodvarky jsem tak trochu naznacil, ze je obvykle diskutovat primo k obsahu blogu

jsem rad, ze jste si to vzal k srdci, Jiri

ano, tulipany voni

3 0
možnosti
Foto

R^To bylo krasny. Dnesni cteni a hlavne tehdejsi prozivani.

Marku, hezky vecer.

0 0
možnosti
MV

vsechno tak nejak dohromady, Jene

i k vam fajn vecer preju

1 0
možnosti
Foto

Ano, to jsem jednou zažil, když si na kytici tulipánů, co jsem přinesl. sedla.

Jinak R^

1 0
možnosti
MV

zrejme nezapomenutelna zenska, Pavle...

dik za cteni

1 0
možnosti
Foto

Jsem vždycky takovej trochu naměkko, když Tě čtu. To už začínám být senilní, ldyž mě tyhle věci tak dostanou? R^

2 0
možnosti
MV

proc senilni?

mozna je to tim, ze se v posledni dobe resi vic, co bude, nez to, co je a co bylo

fajn vecer preju, Tome

0 0
možnosti
NP

Krásný čas máminých rohlíků a taky tulipánů, které babička pěstovala na zahradě.

Díky Marku za vzpomínku

2 0
možnosti
MV

u nas na zahrade uz tulipáni "vystrkujou"..., sice snih, ale nejak se toho nebojej, Nike

diky za navstevu a mej se fajnove

0 0
možnosti
LI

A bonbónky FIALKY...

A vůně kolínské v "tubě", tu její prchavou vůni jsem marně před několika roky hledala v jedné Sokolovně, kam jsem kdysi chodívala tancovat -:)

Jestli je to byla ta vůně anebo stesk, že mládí je fuč? Kdo ví...

1 0
možnosti
MV

jj, fialovy jazyky...nedavno jsem fialky nekde koupil...a jazyk NIC!

ale ten pribeh ze sokolovny...ten je fajnovej

zadny stesky, proste jen vzpominani, Lido

dekuju za cteni

0 0
možnosti
KM

K73a32r72e83l 52M92a67s27e68k

20. 3. 2018 16:49

Krásně napsaný.

1 0
možnosti
MV

dekuju, Karle a fajn zbytek utery preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik