Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, o "vobyčejnejch" věcech, radosti, všedních i nevšedních maličkostech, lásce, smíchu, pláči, vůních, pachu (paších?), .... atd. atd. si vždycky moc ráda přečtu, i kdyby už tady nebylo vůbec co jinýho ke čtení, prosím tě piš, jak ti tvých deset prstů narostlo.R^:-):-):-)

Těším se na tvoje další články a snad zase někdy osobně nashledanou. Jo a gratuluji k tisícovce!V

0 0
možnosti
MV

dekuju za gratulacku, Pavlo a videt bysme se mohli na setkani blogeru - slibil jsem par lidem ucast a moc rad tam potkam i Tebe

slunnej duben preju

0 0
možnosti
Foto

Oslavíme na blogerovi roku :-) což? :-P

1 0
možnosti
MV

ahoj, Patriku, kdyz cas dovoli, rad dorazim - uz jsem to slibil nekolika lidem, tak cas dovolit musi

fajnovy dny vsem do redakce preju a tesim!

0 0
možnosti
Foto

achjo...kdybych byla bývala byla pozornější... achjo... nebo že něco neřekneš?čoveče... jsem ti mohla nakreslit raut... rozumíš... chlebíčky, jitrnice, sádloškvarky, dort, bezé rolády, balonky, rachejtle i rozparáděného Vlka třeba... no i Tebe:)))... achjo:)))

Blahopřeju TiR^

...a nebudu opakovat po jiných. Kdo napíše, Vezměte to po starý, nebo třeba Bohyně z Hýgie...a ještě takovýhle další a další... ten mě prostě máR^:-)

4 0
možnosti
MV

to kdybych tusil, ze mas i cateringovou spolecnost, Radko...

dekuju za vzkaz a "vem to nekdy po stary"! vyplati se

krasnej duben preju a jeste jednou dekuju

1 0
možnosti
ŠM

tak Blogera roku 2017 jsem udělila, doufám, že bude psát dál... jinak jsi to Ty a gratuluju k Tisícovce ;-)

1 0
možnosti
MV

vetsi cenu nez titul je radost z toho, ze lidi moje zapisky bavej, Sarko

ale za nominaci dikes

krasny dny preju a diky za gratulacku

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k výročí a stejně jako níže píše pan Vodvářka, i já pravidelně čtu asi 5 blogerů, každého z trošku jiného důvodu a Vy jste jedním z nich. Pro lidskost, poetiku i laskavý humor.

Také už jsem hlasovala. Užila jsem všechny tři hlasy, máte jeden z nichR^

Doufám že to je důstojná květina k výročí.

2 0
možnosti
MV

dikes za hlas, ale vetsi dik za prizen, Hanko

a kytka? za chvili mizim na zahradu makat, neco uz tak kvete, tak si budu myslet, ze je to kytka k tomu "vyroci"

fajnovy dny preju

1 0
možnosti
Foto

Já na blog moc času nemám a mnohdy se mi ani nechce. Jsou zde však autoři, u kterých mi je ctí je číst. Patříte mezi ně. K tisícovce gratulace.

3 0
možnosti
MV

diky za gratulacku, Petre

a budu rad, kdyz budu bavit i nadale

1 0
možnosti
DP

To je zajímavý - mně ke čtení blogů přivedla taky noha v gypsu. S přetrženou achillovkou jsem narazila na blog Karla Boháčka, který zrovna popisoval totéž.:-)

1 0
možnosti
MV

zrejme je to (nohy ruzne v gypsu) dobra startovaci pozice

mit v gypsu ruce, slo by to hur, Dano

diky za prizen a krasnej duben preju

0 0
možnosti
Foto

Hele, čtu Tě od našeho prvního setkání v Praze před rokem, protože jsem zjistil, že jsi zajímavej a milej člověk. (to říkám proto, že si blogy vyzobávám a čtu jen některé autory, takže se snadno stane, že nějakého zajímavého prostě léta míjím).

A protože jsem tak trochu farář, kterej poslouchá nářky, tak taky vím, že je lidská povaha takový Farngornský les, kterej je fakticky neprozkoumatelnej.

A tak jsem rád, že píšeš, že píšeš dál, že Tvý blogy jsou ke čtení a k radosti, protože Ty z těch lidských povah umíš udělat příběh, kterej je bez patosu.

To umí málokdo.

Takže, Marku: "Ad multos annos" (na mnoho dalších let).

Gratulace. R^

4 0
možnosti
DV

D79a67v57i80d 78V20l48k

3. 4. 2018 11:44

Ač jsem, jako každý chlap, ješitný a soutěživý trouba. Na Tvoje blogy čekám a taky na blogy ostatních lidí, kteří píší o životě a snaží se, aby čtenář z jejich blogu odešel v lepší náladě než přišel. Sám napíšu taky někdy politiku a taky si ji tady občas přečtu a samotného mě občas mrzí, jak snadné je napsat politický blog s karmou 40 a jak skoro nemožné je to s blogem veselým, který napsat je asi tak stokrát větší fuška a chce to nápad, ne si jen přečíst titulní stranu Idnesu a zanadávat nad některým článkem. A mám stejně jako ty veselo v duši, jaký jsem tady potkal super lidi včetně právě Tebe milý kamaráde. Takže k té Tvojí tisícovce gratulace. Nečetl jsem je všechny, protože jsem tady jen necelé čtyři roky, ale co jsem četl, tak to nikdy nebylo

blbý.

P.S. Já už se Valičku lekl, že s tím dneska chceš demonstrativně seknout, jak jsem to začal číst.;-D;-D;-D

4 0
možnosti
MV

Vlcaku, ahoj. zrejme jsme byli oba kojeny veselym mlikem...

a mas uplnej recht, ze namastit za 40 je brnkacka - sam to vis.

a sekat se sradnou nejni, kor v tyhle dobe, dobry. srandy je treba vic nez kdy jindy

tesim se na tvoje zapisky z velikonoc. vcera sem videl nejakej tv zaznam tam od vas a hned mi vletelo do hlavy: co asi Vlcak?...

tak jak to bylo?

diky za prizen a tesim se na sraz

1 0
možnosti
DS

Marku, ani netušíš, jak jsem se vyděsila8-o, že to je Tvůj epilog. Na rovinu přiznávám,že jsem po tom úvodu skočila na závěr, abych se uklidnila. Tak jen dodávám, že jsem nesmírně ráda, že to není epilog a že jsem Tě přes ta Tvá písmenka měla možnost poznat i osobně. V. Jo a blahopřeju Tvému blogu k "tisícatinám"R^

5 0
možnosti
MV

na epilog, Daso, casu dost - doufam

tak vzhuru a dal a radost a srandu!

krasnej duben preju a diky za prizen, Daso

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik