Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

To je překvapení - politici neříkají pravdu. Dnes už jsou na to komunikační teorie a každý PR-agent řekne politikovi: říkejte to, co vám pomůže vyhrát. - Slova pravda a lež už v tomhle byznysu nikoho nezajímají a asi nikdy nezajímaly.

3 0
možnosti
MV

prekvapeni to neni - viz moje P.S. v blogu

prekvapeni pro me bylo, jak se pani Krnacova verejne odkopala

2 0
možnosti
ŠČ

Taky jsem to včera viděla a doufám, že to vidělo co nejvíce lidí. Když někdo prohlásí "konečně můžu říct pravdu .... " jasně říkají, že před tím ji říkat nemohl, asi mu to někdo zakázal. A pak si udělejte vlastní názor o naší "demokracii" v praxi

9 0
možnosti
Foto

Plnou pravdu neříká nikdo a nikdy.

3 1
možnosti
NS

Nekandiduji, můžu říct pravdu. Kdybych kandidovala, dál budu lhát Ligu Mistrů...Koblihář spolkne vše i s navijákem.

15 1
možnosti
Foto

Už jsem to napsal panu Turnerovi. Jsou to jen nepodložené a urážlivé dohady. A nazývat někoho "koblihářem" je hodně urážlivé.

2 3
možnosti
Foto

Neviděl jsem, ale jde nejspíše o typického člena hnutí ANO. Až složím mandát, tak konečně nemusím tančit tak, jak píská Andrej. Demokratické hnutí, jak jinak. R^

19 0
možnosti
Foto

Ano. A nejdůležitější ze všeho je nehledat stále nepřítele.

2 3
možnosti
Foto

:-)R^ Také jsem to vyjádření zaregistroval, a také mne překvapilo. Možná je to jen hodně nešťastná formulace, možná "dotek pravdy", jakže to v politice chodí.

4 0
možnosti
Foto

To jsou jen nepodložené dohady. Nic jiného.

0 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik