Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marku, nedávno se mi stalo u Davida Vlka že jsem ze seznamu diskusí reagovala na dva měsíce starý článek. Mea omnia culpa, Vlku OMLUVA.

Dnes to ovšem je z hlavní strany a pane, nechápu proč.

Nejsem zde, pravda, ve všech a ani v nějakém valném procentu diskusí (protože čtu jen vybrané věci) ale nevybavuji si situace kdy by Arnold Lička stál za článek.

Už druhý.

Při vzpomínce na "Františka Veselského" mi tohle přijde jako velmi slabý odvar.

A ptám se, milý příteli PROČ

0 0
možnosti
Foto

A opět jsem ze seznamu diskusí reagovala na starý článek.....

oba - Valičku i Vlku promiňte. Mea omnia culpa.

0 0
možnosti
JS

...čí bábovička je lepčejší a kdo ji komu chce rozšlapat či počurat? A kdo na co má větší právo?

Diskuze jak fík!

Alebo stojac za figu borovú...

P.S.: zlatý komáří kvílení a skřehotání žab :)

2 0
možnosti
MV

Diskuzi nezabírá, to, Slaninko, víš. Ale máš recht. Vselike to podání, atd atd. Moc pěkná holka na fotce. Zdravím a je mi líto, že ne dorazíš. Fakt!

0 0
možnosti
Foto

Takhle má vypadat diskuzní příspěvek podle Marka Valíčka, který zavěsil pod můj nedávný text:

Marek Valiček 21940

Facebook

tolik zapšklosti v jedinem cloveku...

Vidíte, jak umí pečlivě argumentovat, a já to jen otočím: Tolik zapšklosti v jediném Marku Valíčkovi...

0 1
možnosti
DV

D63a35v58i26d 40V62l26k

3. 6. 2018 22:28

Mohl byste ještě dát pro úplnost odkaz na ten Váš zakyslej blog.Dobře si ho pamatuju a s Markovým hodnocením zcela souhlasím. Stokrát radši si přečtu něco od Valička než od Preslera a to není o sympatiích, ale o kvalitě a pozitivní energii.

3 1
možnosti
JM

Marku, mám Vás mezi "oblíbenými", upoutávky na Vaše blogy mi chodí průběžně, Čtu i diskuse, ne vždy si však všimnu nahoře jména autora, pouze jen tehdy, když mne diskusní příspěvek chytne. Možná mě bude mít někdo za povrchní a nedůslednou, ale když mě diskusní příspěvek nezaujme, tak mě ani jméno autora nezajímá. Je pár seriózních diskutujících pod Vašimi blogy, ti přidají pár slov (+ i -) i pod blogy mých jiných "oblíbenců". A, když připojí několik řádků i pod můj blog, je mi ctí.

0 0
možnosti
MV

Jano, zdravim

jsou diskutujici a "diskutujici"

fajnovej den preju a diky za prizen

0 0
možnosti
DV

D56a97v88i72d 17V94l85k

3. 6. 2018 20:13

No jo no. Kašlat na Ličku, ať si "pindá."

3 0
možnosti
Foto

To je skutečně rada nad zlato.

Škoda jen, že se jí pan Valíček neřídí.

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem se podíval na diskuze u textů pana Valíčka a díky tomu jsem pochopil smysl tohoto blogu. Samé palečky vzhůru, krásné příspěvky typu "Marku, skvělé, úžasné" atp. Jediný, kdo to kazí, je Arnold Lička. Pak jsem se koukl do diskuzí u Vládi Kroupy, tam je urážek (hlavně od příznivců pana Valíčka, kteří mají také příjmení od V), že by útlocitný autor jako je pan Valíček musel spáchat sebevraždu. Chlap musí něco ustát, ne psát plačtivé blogy, že jeden diskuzní příspěvek nevyjadřuje bezmeznou chválu. ALE POZOR!!! Pan Lička v posledních diskuzních příspěvcích pana Valíčka pochválil, žádná urážka, jen paleček nahoru a k tomu obligátní konstatování ve stylu "bezva čtení". A i to zřejmě pana Valíčka pohoršuje...

6 1
možnosti
MV

kdyz nedokazete rozlisit pochvalu od ironie, je tezke s Vami komunikovat

a rikal jsem si, kdy Vy se tu objevite...

preju klidnej zbytek nedele a urazky pana Kroupy od jinych (ja je nepsal) reste jinde - to je kosher

2 0
možnosti
VN

Taková, diskuse jednoho otráví ... A otravuje i nás , kteří máme rádi povídání pana Marka Valíčka ...

2 0
možnosti
MV

tak to jsem rad, ze jsem nebyl privotravenej jen ja, Vlasto

ale luft se uz vycistil, jak se zda, takze vsechno v cajku

diky za cteni a krasny nedelni odpoledne preju - jdu varit kulajdu - kopr na zahrade uz to umoznuje

1 0
možnosti
Foto

Velice Vám rozumím. Zažil jsem něco podobného při psaní na jiném, dnes už nefunkčním blogu. Vypadalo to na stalkování, protože jsem měl v každé diskusi zlomyslné a různě jedovaté poznámky. Po svých tamních zkušenostech se snažím důsledně volit cestu ignorace. Vše ostatní je marnost. Ale jednou se stalo, že jsem se jistého člověka v diskusi zeptal, co ho vede k takovému chování. Tato prostá otázka jej rozlítila a napsal odpověď takového kalibru, že si za to vysloužil blokaci administrátorem.

To je právě ta otázka: Co vlastně vede "některé diskutéry" k takovému chování?

Držím palce R^R^R^

2 2
možnosti
Foto

Pokud nemáte žádnou psychickou odolnost, pane Trizuljaku, tak raději nic nepište.

Níže jsem se zmínil o tom, co si užil s trolly a stalkery pan Kroupa za podpory adminů.

Nebo např. Petr Cvalín, u jehož diskusí byly příspěvky tak sprosté (za naprosté ignorace ze strany adminů), že to, na co si stěžujete Vy, je naprosto směšně a jen dokazuje, že nejste žádný chlap, ale ublížený človíček jako pan Valíček.

Jenže, pan Valíček, na rozdíl od Vás alespoň otevírá diskuse a odpovídá i na nepříjemné příspěvky.

A, konečně stačí se podívat i do diskusí pod moje blogy, kde řádí Vaši příznivci.

Proč se nepohoršujete nad něčím takovým?

2 2
možnosti
Foto

Víte, pokud Arnold Lička a jemu podobní zaplní diskusi dlouhými příspěvky přes které člověka nebaví se prokousávat k ostatním, považuji mazání (i autorem) za smysluplné.

Pokud do diskuse přispěje jedním krátkým byť ironickým a nepříliš vtipným ani bystrým příspěvkem, považuji to za jeho věc která mu příliš nelichotí a malichernost kterou by se dospělý člověk neměl zabývat.

A co se týká administrace - jejich (zejména těch dvou služebně nejstarších) neobjektivita a neprofesionalita dává podnět spíše k pobavenému úsměvu než úctě k "autoritě" a zamyšlení se nad tím proč ten či onen byl z její strany perzekvován.

2 0
možnosti
MV

pokud se DOSPELY clovek, Hanko, chova jako harant a pres nekolikere slusne napsane zadosti o korekci chovani naopak prilozi pod kotel, tak toho zacne mit i klidas plny zuby

0 0
možnosti
JH

Myslím, že už usnul, soudě podle těch posledních blábolů. Dobrou noc. J

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik