Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte, musím se zde zamyslet nad "stylem života" a přijde mi to směšné.

fakt, politicky blbnete.

Co se týká "stylu života" měl by |Mick Jagger být dávno mrtvý.

Chlastá víc než Miloš, jel (a možná pořád jede) ve tvrdých drogách....) ale prostě má lepší motor a víc snese. To s politikou nesouvisí.

3 1
možnosti
MV
DV

D90a40v53i68d 84V21l68k

4. 7. 2018 17:17

Hele má cenu srovnávat tryskáč a traktor?;-D

2 0
možnosti
MV

ja myslim, Vlcaku, ze ma

vek neni urcujici, naladeni cloveka - v tom to je

0 0
možnosti
Foto

R^ všechno je o hlavě.... buď chci bejt velmi brzy jako strejda, co na každý bonmot pronesený spisovným jazykem čeká ovace, už ve čtyřiceti, nebo jsem z rodu věčně mladých rebelů - co se ze sebe nepo...erou, typu MJ, nebo bráchů Saudků, nebo kohokoliv jinýho i od nás z undergroundu, nebo Arnošta Lusiga...kdo má prostě život jako parádní nezakuckanou jízdu, který si od Boha váží, přičemž to má v hlavě srovnanější a opravdovdovější než bonmotář...VHavel byl nejlepší prezident, s nejmladším vnímáním věcí...s největším darem pro laskavou srandu ... řada věcí neni o stáří a ani o nemoci... Marku, čauR^

2 0
možnosti
MV

tak tak

cau, Radko a hezky prazdniny preju

3 0
možnosti
Foto

Mám je ráda,ale 50tisicovej dav bych nedala.

Mick je frajer,v tehle letech ještě řádit na pódiuR^

3 0
možnosti
MV

ja zaslech ́, za az 70 tis

bude to teda poradnej mejdan!

0 0
možnosti
VF

Mick Jagger *1943

My narození 1943 jsme ten správný ročník. Představila jsem si sebe na podiu;-D

1 0
možnosti
MV

a proc ne, Vero?! pohoda v hlave a tele neni o rocniku narozeni!

diky za cteni a fajn zbytek dne preju

1 0
možnosti
Foto

To mne napadlo jen jsem viděla ten titulek.

Mick Jagger a Miloš o hůlčičce vykrůcající svou ještě pohyblivou kyčel....

Je to hnusné, má na to děda věk....ale napadlo mne to.

(a popravdě při všem tom "sex, drugs and rock ́n roll" je třeba tělu Micka Jaggera vyslovit bezbřehou úctu )

0 1
možnosti
MV

clovek proste srovnava, Hanko

a s tim v zavorce plnej souhlas - vecer budou lidi zase "cumet"...

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Nevím, proč se zrovna do sympatického článku o bezdomovcích (či tulácích) - The Rolling Stone není valící se kámen stejně, jako The Beatles nejsou brouci - musí zamotat zrovna prezident Zeman.

P.S. Byl jsem na nich dvakrát. V roce 1990 v Praze a v roce 1998/99 v Katovicích a než jsem o ně přišel, měl jsem jak desky, tak i CD.

P.P.S. Prostě umění a pohyb drží člověka mladého. To říkají třeba i dirigenti.

0 1
možnosti
Foto

A ještě jedna poznámka. Velmi často se mi stává, že jakmile zmíním Václava Havla a to vůbec ne nějak kriticky, tak dostanu po nose. Myslím, že stejně by se mělo dít i těm, co všude naroubují Miloše Zemana.

0 1
možnosti
Foto

Marku, tohle mě bere za srdce úplně nejvíc. Když se to linulo z repráčku starýho magneťáku, tak jsem tehdá přišel o panictví:

Rolling Stones - Angie:

https://www.youtube.com/watch?v=Iwy9f1LrTwo

2 0
možnosti
MV

Jene, votom zadna...ta chut v tom! jestli dneska vyrazis - uzij! a dekuju za cteni

p.s. tak trosku jsem predpokladal, ze par lidi da svoje zamilovany, resp. odkaz na ne. proto jsem do textu zadnej odkaz nedaval. a headline dnesniho blogu neni jen opsanim nazvu pisnicky, tak trochu moje vyjadreni k tomu necemu kolem me

1 0
možnosti
VN

No, kluci jsou o trošku starší než já, jeden o fous, druhý o dva fousy, ale ten jeden mě dokáže ještě rozpohybybovat svou hudbou , a ten druhej má lepšího pamatováka jak já ... Oba miluju ... ;-D

1 0
možnosti
MV

tak si oba dosytosti uzijte, Vlasto a jestli bydlite nekde v Letnanech.... dejte si celou tu bandu!

dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik