Diskuse

Kevety

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-Dtak to jste si pěkně pokecaliR^

kevety já ráda;-)

0 0
možnosti
MV

nad dobrym jidle se to povida, Libo

0 0
možnosti
ZS

Marku, to jsem se zasmála R^ úžasný dialog V

0 0
možnosti
ŠM

jak já ti tu vietnamskou restauraci závidím (v dobrém) u nás ji zavřeli,prej chodilo málo lidí,ale Pho bylo vynikající i závitky i bum bo nam bo a spousta dalších jídel... nechápu,jak to,ž etam nechodili lidi,bylo tam čisto,vonělo to skvěle...tak tu máme čínské,rádo by thajskou,japonskou...indickou...al eta vietnamská tu prostě chybí!!!! |Asi budu muset na vejlet do Prahy a zajít na Jiřák,teda do Slavíkový 1....

0 0
možnosti
MV

Chápu, Vietnam je Vietnam... Doma se pokoušet o bun Bo je marnost. Vyzkoušeno, nefunguje. Diky za čtení a posmakovani ve slavikovy preju.

0 0
možnosti
JM

No, bomba: "Ted nebudu. Budu az ne maso a este pivo budu."

Kupovala jsem si druhdy triko a to sympatické drobné děvče povídá: "Číso dobrý, ty velká!". Též, aniž bych chtěla, v konverzaci vždy přecházím k stylu "massa Bob, vic než tři". Má kamarádka (cca okolo r. 1990), matka neslyšící holčičky, když jí Vietnamci nerozuměli, okamžitě maně volila, ve snaze o porozumění, znakovou řeč. Oni valili oči, ona nechápala, že nechápou...musela jsem ji kopnout.

0 0
možnosti
MV

Znakovku vyzkouším příště! O další příběh víc! Díky za cteni a fajnovo preju.

0 0
možnosti
Foto

Nádherný dialog, máte výdrž, nebo spíš hlad, nevadí, mě jste skvěle pobavil i nalačnoR^;-D

0 0
možnosti
MV

Hlad a chutě byly. To člověk překoná leccos. Mějte se krásně, Zdenko.

0 0
možnosti
Foto

H19a63n73a 29V95l52k78o38v31á

11. 8. 2018 11:31

R^ co se týká Vietnamských jídelen jsem se zatím omezovala na jarní závitky a děti mají nudle s kuřecím...většinou podle čísla.

Ještě občas dám smažené kuřecí kousky ve sladkokyselé omáčce a Bumbonambo budu muset vyzkoušet, zjitřil jste mi chutě...

Taky dělají Sushi - chodím do Vaňkovky. Moc mne nebaví ty kousky vařené ryby nebo smoked lososa.

Potrpím si na avokádo a syrového lososa s nakládaným zázvorem a wasabi. Je to sice japonské jídlo ale u nás se toho chytře chytili Vietnamci (když už těch Japonců tady tolik nemáme).

Jsou to holt velmi šikovní lidé.

(a teď odcházím na dršťkovou polévku a kapustu s vepřovým a bramborami - vaří moje prázdninově vysočinská tchyně...:-))

1 0
možnosti
MV

Tak jsem zvedavej, což Vy, Hanko, na bun Bo - můj jasnej favorit.

0 0
možnosti
MV

dekuju pan Kacirovi za ucast a obdivuju jeho vydrz!

1 0
možnosti
MK

Ale byl vám nevěrný. Jednou si odběhl k Vlkovi. To bych si být vámi tedy vyprosila!

1 0
možnosti
Foto

Marku super diky opet jste nezklamal;-DVR^

1 0
možnosti
MV

kdyz maso a kevety tasecko dobly

diky za cteni, Martino a peknej vikend preju

0 1
možnosti
Foto

co máš proti škvarkům, Marku? ;-D

1 0
možnosti
MV

nevidelas ho, Zuzko...

proti ceskejm absolutne nic

ale Vietnamci ho asi delaj jinak

KRAAAASNEJ SVATECNI DEN PREJU!

0 1
možnosti
LI

Už pro "pani moč šuší, moč" byla zábava k nim chodit nakupovat. A teď, po několika letech, jsem na chalupě (nejen já) ráda, že mají ve vedlejším městečku čistý krámek s potravinami -:)

1 0
možnosti
MV

ano, Lido, ja se, doufam, ze to vsichni poznali, nesmeju JIM, zabavnej mi prisel ten mezinarodni dialog - kdyz chtej, domluvej se vsichni lidi - odevsad a nemusej jazyk zvladat uplne perfektne

a za ty jejich kramky VELKEJ dik

hezkej vikend preju a dekuju za cteni

2 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik