Diskuse

Woody Alena

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Zdenko, diky a rad jsem pobavil

mejte fajnovej den a nejakou "woodyallenovskou" minutku v nem!

0 1
možnosti
Foto

;-DR^Jestli má chlapec takový rozhled, jako slečny, ten Starbucks bude akorát!;-)

2 0
možnosti
MV

verim, ze do Woodyho dorostou, ted maj jiny, krasnejsi, "starosti" - moc jim to preju

ale prijde den a ....

to je normalni

mej se, Klaro, dobre se vsi tou tvoji zvirenou

1 1
možnosti
MV

vono to po par letech pude, Martine

diky za cteni a mejte se doma fajnove

0 1
možnosti
Foto

OMG! I love Alena! Nejradši ty více než čtyřicet let starý filmy: Seber prachy a zmiz, Všechno, co jste chtěli vědět...etc. Ale Igor možná ocení víc to kafe ze Star Bucks.;-D

2 0
možnosti
MV

pro me jsou srdcovky Hannah a jeji sestry, Annie Hall a Purpurova ruze z Kahiry. Ale, kdyz neni zrovna den D, tak vecer namatkou vyberou jakejkoliv jeho a je lip.

diky za cteni

(s tim kafem mas, ve veku obdarovavaneho, samozrejme pravdu - na Woody Alenu je treba dozrat - vekem, poznanim)

0 1
možnosti
JS

Dřevěnejch Alena v kafírně s puberťačkama, aby Tě Marku někdo neMetoo :))))

3 0
možnosti
DP

Začínám být paranoidní. Dneska ráno jsem kecala s kamarádkou na zastávce, než mi přijela tramvaj. probíraly jsem ledacos, a neustále jsem se rozhlížela kolem sebe, jestli nás někdo nevaličkuje.;-D;-)

6 0
možnosti
MV

podelte se, Dano...

diky za cteni a hezko preju

0 1
možnosti
Foto

Mám rád vod Aleny ty její filmy a vod Valíčka ty jeho blogy.

4 1
možnosti
MV

a ja se zas tesim na nejakou kapitolu manzelskych toccat a fug, Tome!

0 1
možnosti
VN

Jó mládí, takový to ještě ranní, hned jsem si vzpomněla,

na to jak jsme přišli na intr a jak kluci byli malí, a jak v třetím járu někteří ztyčkovatěli, převyšovali o dost .

Ale od Aleny jsem nic nečetla, budu se muset poohlídnout, mám mezery. ;-D

Něžný článek o starostech dívek byl R^

1 0
možnosti
MV

"ztyckovateli" - krasny slovo k prirovnani..., Vlasto

od Aleny jeste necetl nikdo nic, ale...kdo vi, co nas ceka...

fajn den preju a dekuju za cteni

0 1
možnosti
Foto

Jéžišmarjá, to zabolelo;-D A rozesmálo samozřejmě taky.

Jo, a ode dneška krájím uherák jedině mačetouR^

2 0
možnosti
MV

chci dukaz, misto slibu, Zdenko - fotka potesi! (myslim toho uheraku sekanyho macetou)

a nebolelo, maj jeste dost casu na to videt Hannah a jeji sestry, Manhattan, Mocnou Afrodite, Kulky na Broadwayi, Alici, Celebrity a dalsi

zatim, podle meho nazoru, ac svetacky, chteji vedet vsechno o sexu, ale zatim se boji zeptat...

krasnej den preju

0 1
možnosti
Foto

R^Woody by byl jako Alenka v říši divů.

Ale to kafe bych si dal, i když je to žbrunda:-P

2 1
možnosti
Foto

Můžu na něj jít, chlapi, s váma? Já piju jen americano:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik