Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jste musel strašlivě trpět. Ona ta skutečnost byla pro většinu lidí někde mezi těmi póly, na které nám tu občas někdo zavzpomíná. Já jsem - aspoň podle let školní docházky - o šest let starší a moje vzpomínky se blíží těm p. Preslera. Neříkám, že bych uvítal návrat tehdejších poměrů, ale jak napsal někdo v diskuzi pod p. Preslerem - kdyby mě někdo dokázal udělat o 40 let mladšího, tak bych si tu normalizaci klidně zopakoval.

5 2
možnosti
OS

Vzorní pionýři a svazáci si neměli na co stěžovat, měli vzor v komsomolcích a jejich oddanosti straně. Já bych nechtěl zopakovat ani den.

3 1
možnosti
PJ

P28e77t17r 87J26í82l23e18k

1. 9. 2018 12:43

Jsem sice o neco starsi, ale napsal jste to skvele i za mne. Diky a karma.

3 0
možnosti
MV

jen jsem zavzpominal, jak to tenkrat bylo uzasny

js o muj (a dalsich lidi tady v diskuzi) nahled na tehdejsi zivot

nekteri byli spokojeni (viz diskuze a minusovani nebo plusovani), jini nespokojeni

dekuju za precteni a hezkej vikend preju

0 1
možnosti
Foto

Joooo, přesně tak.

A ještě se taky v televizi a v rádiu vysílaly názory, že českoslovenští občané nemusí nikam do zahraničí jezdit, protože máme všeho pohádkový dostatek, naše země je tak krásná a tak kvete, že ani není třeba vidět jiné. Naším mořem prý bylo Lipno, občané proto nemuseli nešťastně odírat pneumatiky (jinak vysoce dostatkové!) jízdami kamsi do dáli k cizáckým mořím...

19 1
možnosti
MV

to je fakt. a brambor bylo dost, tak jakypakcopak...

2 1
možnosti
Foto

Marku, karma jako Brno.

Vzpomínám si, že jako medik jsme jednou navštívili oddělení pro mentálně postižené děti. Na nástěnkách, kde by člověk u těchto dětí předpokládal kresby třeba hrušek nebo sluníčka byly namalovány Aurory.

Byla to doba k zblití a kdo dneska píše, jaké to byly skvělé časy je stižen ztrátou paměti.

Ach jo.

26 1
možnosti
MV

jezisi kriste, na Aurory jsem (rad) uplne zapomnel

a vitezny unor! tech pvc karafiatu pripichnutych na nastenkach!

3 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik