Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Marku, paní Macochová neměla telefonovat, ale poslouchat ty dva. Měla by srandu na celej den;-D

1 1
možnosti
MV

Jene, mohla klidne stat dole v Nuselskym udoli, telefonovat a jeste si povidat s nekym dalsim - porad by to slysela!

1 1
možnosti
Foto

šmarja, to jsou mi věci! halabala ve výstřihu jako Macocha

0 0
možnosti
MV

pusobilo to tak, Zuzko

proste volny chov! jak trendy!

dikes za cteni

1 1
možnosti
VF

Mileno, čekala jsem na autobus, nudila jsem se a tak jsem pozorovala mužské. Nevybrala bych si. No, to nesmíš, Věro, vybírat na autobusovém nádraží, to musíš jít na veletrh, nebo si sedni před Internacionál (brněnský).

Takto jsme si povídaly přibližně před třiceti - pětatřiceti léty. Dodnes jsme si nevybraly, ale ani jsme nebyly vybrány. A to Milena ještě dobře slyší, jen ty kyčle....

0 0
možnosti
MV

misto je dulezity, Vero

ale nekdy se svihaci obejvjej i pred magistratnim uradem

clovek nikdy nevi

diky za cteni

1 1
možnosti
SS

Usměv na rtu..

Tož tedy sůsede..piš, páč jsem se stala fanynkou Tvých příběhů i nadpozemsky báječné Zorky. Jsem ve čtení někde v létě l.p. 2017, tak až půjdeš kolem tak mě prosím neruš, čtu Tě..;-)

0 0
možnosti
MV

jezis, Svetlusko, ahoooooj...no to sou mi noviny!

0 1
možnosti
MV

to mate tezky, Frantisku, Standa a Milan byli nadseni - i kdyz se tak trochu obavali, co kdyby...

diky za cteni

0 1
možnosti
ND

Haha, tak pozor na "příště" :-)

1 0
možnosti
MV

zakladem bude, Nado, abych na ono misto v roce 2028 vubec trefil

dekuju za cteni a hezkej den preju

1 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik