Diskuse

Lenin

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle se opravdu povedlo ;-DR^ Stejně historky ze života mám nejradši.

0 0
možnosti

Já taky. O Klausovi, migraci a nevyvazenosti ČT ať píšou znalci. Já radši obycejnej život. Diky za čtení a fajn dny preju

0 0
možnosti

Tak jsem rád, že Lenin namísto glorifikovani úplně normálně pobavil.

0 0
možnosti

Vykastrovat měli hlavně starého Ilju Nikolajeviče, než zplodil toho pancharta Vladimíra Iljiče, a svět by určitě byl o dost lepší. V Rusku na to měli dokonce zvláštní experty v pravoslavné sektě skopců.

0 0
možnosti

No jo, jenže Lenin a pravoslaví se spolu moc nekamaradili... Ale máte recht.

0 0
možnosti
Foto

J44a86n 84H68o48r57n70í30k

14. 3. 2019 20:25

No komu se tohle poštěstí, že? :-)R^

0 0
možnosti

Ve škole jsem se o něm učil i to, že se válí nabalzamovanej na Rudým náměstí. Zase jedna komunistická lež... Diky za čtení a fajn dny preju

0 0
možnosti
Foto

Takový zážitek ! Panejo. :D

0 0
možnosti

Lenin žil, Lenin žije, Lenin bude žít!

0 0
možnosti
Foto

Marku, ..Vy a Lenin;-D, pardon, hned mne titulek zaujal... máte sakra mladou duši, ten styl psaníR^R^

0 0
možnosti

Já a Lenin už od dob útlého dětství (Husákovo dítě), ale že na něj natrefim po my padesátce... A duše možná ještě mladá. Horší už je to s telickem...,, Olco... Hezky dny vinsuju

0 0
možnosti

to vis, potkat Lenina...

0 0
možnosti

Lenin se z té kastrace do tří dnů vzpamatuje a ještě všem ukáže, co to je vláda pevnou packou .....drápy mu nechali ;-)

1 0
možnosti

nic se tedy, Sarko, nezmenilo

na Lenina je treba si dat pozor i v tyhle dobe

dikes za cteni

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, v rámci sebezáchovy světa by nějaký takový jak byl on bylo fakt potřeba včas vykastrovat, když už nikdo nestihnul vykastrovat jejich rodiče.

1 0
možnosti

konkretne v pripade otce VIL slo vylozene o slendrian, Jene...

co by bez jeho existence zmohl Friedrich Engels tezko odhadovat, ale mozna se by vsechno hnulo jinym smerem

3 0
možnosti

Od Vás jsem zvyklá na ledacos, ale tentokrát jsem doslova vybuchla smíchem. ;-DR^

1 0
možnosti

jo, Vero, vono zahlidnout Lenina par minut pred kastraci taky nejni jen tak vobycejnej zazitek...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS