Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marku, Vy a Zorina jste mi projasnili den V

0 0
možnosti
Foto

Marku, ve čtvrtek jsme Vás a jednoho Vašeho kolegu drbaly s kolegyní blogerkou. Jestli jste skytal, tak za to můžeme my dvě. ;-)

Zdravíme Vás.

0 0
možnosti

Ve čtvrtek mě, Bohunko, drbal v hubě nástrojema zubař. Na nic dalšiho jsem nevnímal. Ale pokud vám bylo vysvětleno drbání dobře, tak fajn! Krásnou neděli preju

1 0
možnosti

Stejný "mustr", ale pořád na některé zabírá.

:)

0 0
možnosti

Jeee, Arnold. Kde jste se tak dlouho flakal? Už jsem měl strach, že jsem o Vas přišel na furt. Tak je fajn, že jste v pořádku a navíc, jak vidím, v dobré kondici. Tak vítejte zpět.

0 0
možnosti
Foto

Rudá jako řepa jsem při tom čtení, opět super!R^

0 1
možnosti

To je dobře. Já se taky při vyprávění o panu Kyblovi a panu Kocarkovi taky smál. Krásný ráno preju a frcim do práce.

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že kočárek byl bílý, proutěný. Ten byl v padesátých letech módní, každý na něj neměl.:-/ To já jsem tehdy uspávala moji o 8 let mladší sestřičku ještě v kočárku starožitném, černém, koženkovém. Měl kovová kolečka se špicama a ve stahovací boudě měl po stranách dvě nažloutlá celulojdová okénka. Jezdila jsem s ním se zavřenýma očima po pokoji sem a tam - a šíleně jsem se nudila. Projela jsem například třikrát pokoj, kouknu se, a ona oči jako tenisáky. Pak jsem si vymyslila, že oči neotevřu dokud neodzpívám všech 12 slok písně "Čechy krásné, Čechy mé, duše má se touhou pne, kde ty vaše hory jsou, zasnoubené s oblohou" atd., Zafungovalo to, sestřička konečně usnula, asi nudou - a já konečně mohla ven, "za děckama." Díky za jadrné vyprávění... ;-)R^

0 0
možnosti

Fajnovy vzpomínání na Vašeho pana Kocarka, paní Pantlikova. Fajnovej vikend preju.

0 0
možnosti
Foto

Marku, pojízdná zeleninová zahrádka v kočárku, tak to se Vaší mamince povedloR^, samozřejmě že praktické, ale také plné upřímného citu:-), pěkný víkend Vám přeju

0 0
možnosti

Olco, ted uz jde jen o to, aby ty dynovy deti v tom plnym kocaru hliny vubec uvezla... Predpokladam, ze pohupovani na miste dynim stacit nebude.

diky za cteni a mejte fajnovej vikend

0 0
možnosti
Foto

;-DVR^. Jo, mimochodem, Marku. taky jsem jednou vezla kýbl v kočárku, a to mj i v tramvaji! Před 25 lety! Koupila jsem kočárek, takový kráááááásný, modrý manšestrový, zcela z módy vyšlý, po jednom chlapečkovi. Chtěla jsem pro svoje dítě véééééééééélikej, širokej a hlubokej kočárek, a v té době se začaly vyrábět takový prdítka nemožný, ty jsem nechtěla. No, a jak jedu z koupě, v tamějším krámě jsem zahlédla odpadkový koš, po kterém jsem už dlouho střahla. A šup! Koupila, do kočárku vložila, slídu narafičila, jako by už tam bylo mimino, které zatím leželo ještě na JIPce v porodnici, a už se jelo. Té zábavy s kolemjdoucími, kteří se chtěli podívat na miminko!;-D!

2 0
možnosti

Jo... hlubokej kočár je hlubokej kočár. Dítě nevypadá, křik tlumeny a navic se do něj vejde koš nebo kýbl. Fajn víkend preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti

Jsem o kousek starší, než mamka Zorka, ale pro pivo bych ji neposílala. S radostí bych jí proň skočila.;-D

0 0
možnosti

Verko, dá si jedno a je zaděláno. To pak pořád vypráví a najednou řekne : a tak je cely a jdu spát. A de. Takže byste skočila jen jednou. Síly byste setrila. Krasnej pátek celej víkend preju.

1 0
možnosti
Foto

To je super, Marku, Zorina je zlatá, nechá pana Kočárka, aby si trochu přivydělal k důchodu.

Přeju Ti krásnej víkend.

0 0
možnosti

dyne jako pyre, dynovy polivky, kolac z dyne, dyně grilovana s chilli a dalsi a dalsi...pan Kocarek nam vsem v chalupe pekne zavari, si myslim...

fajn vikend i k Vam, Jene

2 0
možnosti
Foto

Jedním slovem skvěléR^ Připomnělo mi to dávné debaty s mojí maminkou a současné se sestrou, sice trochu jiná témata, jenže jak maminku, tak i sestru ten strašný strejda "A" opravdu navštívil, zalíbily se mu, tak zůstal.

0 0
možnosti

mame v zahrade sousedku, ktera pracuje v A centru jako sestra. takze z jejiho vypraveni vim, jak je setsakra obtizne se se situaci vyrovnat (myslim pro ty, jejichz blizke A navstivil), ale jak je krasne, kdyz se chvilema "zadari"

hodne zdaru a chuti k tomu preju, Ladko

a dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,58
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik