Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Užívejte si mámy,Marku.Děláte dobře..

2 0
možnosti

Marku, mám teď chvilku v práci, hned jdu na blog a doufám, že si udělám radost čtením Tvých blogů..opět jsi nezklamal. Je fajn, že píšeš, děláš mi život veselejší :-)

1 0
možnosti
MV

Zaznamenávam obycejnosti, aby lidi nezapomněli, Mirko. Krasnej den preju.

1 0
možnosti
Foto

Plněný rajčata od maminky - Marku orosil jsi mi očiV

1 0
možnosti
MV

Vlaha je třeba, Jene, kor v aktuálních hicech. Diky za čtení a fajn den vinsuju

0 0
možnosti
MB

Už jsme si psali - se staršími je sranda. Chodím po meruňkové zahradě v Prostějově u tety - 94 let ! (sestra matky, UČITELKA). Vystrčí hlavu a volá na mne s odrostlými dcerami - Oběééd ...! Miroslave - běž si umýt ruce! Tož teta !? Já vím, já vím ... :-)

1 0
možnosti
MV

... a přesně o tom to je! Ať to trvá, Miroslave. Krásný léto preju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,57
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik