Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

nektery prekvapeni proste sednou, Zuzo

mej se letne!

0 0
možnosti
Foto

R^Bezva povídání, Marku. Já měl jako malej kluk svetr z několika barevnejch pruhů vlny a měl jsem ho moc rád. Tys mě teď k němu vrátil myšlenky.:-)

0 0
možnosti
MV

jj, v tech casech se hodne recyklovalo ... par podobnejch svetru jsem mel taky, Jene

rad jsem te k tomu Tvymu vratil

pozdravuj doma a mejte se bajecne

1 0
možnosti
Foto

Úplně na mne dýchlo léto..s vámi Marku je tady vždy příjemné setkání..

0 0
možnosti
MV

este aby na Vas, Jolano, dychla zima v tyhle krase, co je za voknama

dekuju moc za cteni

pro me je zase prijemny cist, ze Vas moje poudačky porad bavej

hezkej zbytek dne preju

0 0
možnosti

...s návleky jsi navlíknul další perlu na šňůru náhrdelníku stvořeného z Tvých nádherných a laskavých článků o mamince :-)

2 0
možnosti
MV

ja sem takovej "navlíkač", Mirko

mama je "perlorodka"

tak to nejak vyslo a pasujem spolu

dekuju za cteni a krasnej cervenec vinsuju

1 0
možnosti
EB

páááni to bylo krásné zastavení...R^ díky za Vaši nenapodobitelnou poetiku :-)

0 0
možnosti
MV

prepadovka, Evo, ale mama nachystana - jak vidno ze zapisu z toho nedelniho odpoledne u ni

krasno preju a dekuju za kompliment

0 0
možnosti
Foto

No, už si dlouho chyběl se svou poetikou, Marku. Ale pak to zase stojí za to. R^

3 0
možnosti
MV

Tome, ahoj. je leto, jsou prazdniny a tak se do popredi dostavaj vejlety a burty u ohne a pivo na zahradce a poznamky k blogum jsou tlusty, jako maly holky, co maj vecne v puse nejakej bonbon...

a tak ten bonbon z pusy sem tam vytahnu a poslu ho dal

dekuju a krasnej den preju

3 0
možnosti
Foto

Papriky jíst pěkně lžicí a tvoje vyprávění, to prostě milujuVfajnové dny, MarkuR^

0 0
možnosti
MV

papriky jedine lzici! dokonce i v restauraci, kdyz si je dam, tak si k nim objednam lzici. nekdo se divi, ale kdo nepoznal...

i k Vam, Jitule, fajnovy cervencovy dny a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Tyhle vzpomínky vždycky zahřejou. Návleková móda mě sice nějak minula, ale jak tak koukám na naše studenty, vidím, že se znovu nosí věci z osmdesátek, možná dojde i na návleky.;-)

Měj se fajn, Marku.R^:-):-)

0 0
možnosti
MV

vzpominky jsou kamna, ktery nikdy nevychladnou, Pavlo - dyt to znas

diky za cteni a fajnove se mej i Ty!

3 0
možnosti
IL

I40v13a52n65a 58L34a11n75c95e

17. 7. 2019 11:44

Miluju plněný papriky, občas je také dělám.... Ty návleky... má vás oba u sebe, a proto je nosí...VVVR^R^R^

2 0
možnosti
MV

jakmile v lete u reznika vidim pekny mlety - neda se odolat! a plneni paprik je moje letni hobby - minimalne jednou za dva tejdny pristanou v hlubokejch talirich...

dekuju za cteni a mejte se ... plnenepaprikove!

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik