Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Drožďová polívka! Až jsem si zamlaskala při té představě .... závidím Vám Zorinu, ááách jo. A má pravdu, včera jsem viděla nakvétat listopadky, nejen lidi, i příroda blázní.

R^V

0 0
možnosti
Foto

R^

Nejen jiřiny rychle kvetou. V Praze se nalejvají kaštany jak kdyby měly každou chvílí spadnout. Takový mají naducaný bříška a já se vždycky těším, až si jich pár prvních promnu v dlani. :-)

1 0
možnosti

naducany briska, to teda maj, ale ze bych se na ne nejak extra tesil, to ne...kastany = konec leta a to je pro me setsakra neprijemna zprava, Stepanko

0 0
možnosti

D97a56v69i75d 90V77l47k

17. 8. 2019 10:00

Ty prostě umíšR^R^R^R^R^

0 0
možnosti

jen zapisuju, Vlcaku

jak se dari kvelbu?

0 0
možnosti
Foto

Marku, to jste napsal tak půvabně, že jsem po přečtení spokojená jako ovesná vločka v drožďovce.R^

1 0
možnosti

takze si, Zdenko, jen tak poplouvate po hladine

a to je krasny!!!

0 0
možnosti
Foto

Marku, já uviděla slovo drozdovou... a dostala jsem chuť na pomazánku... s topinkama... Mnamky mňam... tp bude večeře. R^

0 0
možnosti

drozd pomazka je dalsi rovinou drozdi - miluju ji, ale s topinkama sem ji jeste nedaval - musim prubnout

krasny dny preju, Bohunko

2 0
možnosti

Pěkný a inspirativní - dostala jsem z toho popisu knedlíků hlad.:-)

0 0
možnosti

No dyt... voni takový knedle s uzeným...

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, Vy jste můj František Nepil;-)

2 0
možnosti

Tak tomu říkám vyseknuta pocta... Pan Nepil - ten uměl!

1 0
možnosti
Foto

Tak hezké natáčení, Marku.:-)

Blog super.

0 0
možnosti

Připravy na natáčení v plným proudu a hlavně - skvělý lidi v týmu, Šárko!

0 0
možnosti
Foto

Pěknej blog. Je to fajn. R^

1 0
možnosti

Vždycky je fajn dát oběd s mámou a povídat si při něm.

1 0
možnosti
Foto

Rád jsem si početl, Marku. Užívej slunka:-)

0 0
možnosti

Na sluníčko koukám z okna, Jene. Natáčení jede jako po dratkach.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik