Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bylo hezký, Marku.

0 0
možnosti
MV

Taky mi to udělalo radost, Jene. Zdravím ze severních Čech

1 0
možnosti
Foto

Ahoj chlape, kde se couras? Moc ráda tě tu zase vidím. ;-)

2 0
možnosti
MV

Film je rozjetej. Máme za sebou první tejden natáčení, tak se k psaní dostávám sporadicky. Ale příběhu plný kapsy. Jen ten čas je vypsat. Měj krásný dny, Bohunko

2 0
možnosti
AL

Maminka je skvělá a Babiš je nevinný. A to je pátek třináctého.

Jak pro koho.

Nádherně (jako obvykle) napsáno. Mám rád takové články a ještě v tento den.

Zasloužená karma.

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Asi tak... Babičky pletly svetry, ponožky a rukavice - a politici "koše s baňama". Je pátek třináctého... A co upletli? Z ..... (čehosi) bič. ;-);-);-)

1 0
možnosti
MV

Dekuju, Filipe a fajnovej pátek preju

2 0
možnosti
MV

Asi jo. Navíc uvolnila místo v chalupě a vlastně nic nevyhodila. Takže cajk. Krásný dny preju

0 0
možnosti
ND

Hezký, pro mě skoro skvělý, párání mi šlo líp než pletení, krizi jsem měla u rukávů. Často rukávy dopletala tchyně. Ale takový svetr pletený z lásky... Ano, něha

2 0
možnosti
MV

Já jen jako malej kluk paral, Nado. Děkuji za cteni a mějte se báječně.

0 0
možnosti
DP

Jo, je taky taková charita - jmenuje se to Pletací babičky nebo tak nějak. Štrykujou fusekle, pak se to prodává, peníze se využijou na charitu. Dělám to taky, co upletu, daruju nějakému psímu útulku, ti si to prodají v aukci.

2 0
možnosti
MV

Jak na intru nalozej s pripadnejma upleteninama ví Bůh. Myslím, že dobrý je, že budou mít činnost, která je zavede někam do vzpomínek. Mějte se fajn Dano a dekuju za cteni

0 0
možnosti
MV

Dekuju za čtení a jsem rád, že líbilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik