Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Nechodit mimo cesty, nelézt do ruin, lesní cesta olemovaná výstražnou páskou, ruiny mezi opravenými a novými domy...

0 0
možnosti
MV

Klaro, zapomnel jsem na place tasku a plac uz byl prazdnej, lidi dole v tabore a ja se pro tu tasku vydal. po stejny trase, po jaky chodime na plac. tma. foukal vitr a les kolem ... a pak vzpominka na to, co se dela. I kdyz clovek vi, ze se nic stat nemuze.... ku..a divnej pocit. Hroznej

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem to vzal z Chorvatska mimo dálnice - přes Bosnu. Nestačil jsem se divit a měl z té krajiny osypky. Naprosto vím, jak ses cítil. Vůbec jsem nemohl zastavit, tehdy tam ještě navíc podél cest byly občas tabulky s lebkou, za kterými byly asi miny. A to si pamatuji, jak ještě před tou válkou tam bylo "pohodově".

Ďábel nacionalismu si vybral svou daň velmi bohatou.

Tobě karma.

3 0
možnosti
MV

proto jsem ten blog sepsal - aby bylo jasno, kam uz muze vest nacionalismus,kterej se ted zase ruzne zacina nadechovat

jinak bych tuhle hruznou zkusenost (pojizdeni po bejvalym bojisti) spolknul sam v sobe a nevystrasil dalsi lidi

je to tady i po ctvrtstoleti porad. Cesi ale znaji Jadran...a tam je lepo

dekuju za cteni, Tomasi

1 0
možnosti
Foto

Marku, vyjádřil jste to opravdu výborně. Sedím tu s malou duší a jdu si Váš dnešní blog přečíst ještě jednou, protože opravdu za to stojí! R^

1 0
možnosti
MV

radsi bych nic takovyho, Zdenko, to mi verte, nepsal

ale tak nejak mi do sebe zacalo vsechno zapadat

v dobe valky jsem byl .... no proste jeste moc mladej a ted me sem osud, par let pred sedesatkou poslal, a to uz clovek premejsli jinak

jdu skocit do bazenu, bydlime totiz v LAZNICH a bazeny tu plnej vodou z termalnich pramenu....rochnime se (ale jak tak jsem vecer v bazenu, kouri se mi od hlavy, kolem ty kopce...tak to tam clovek prece jen sem tam skoci)

0 0
možnosti
Foto

R^ ,, ...Někde kousek dál je možná válka,

Jenom kousek, malý kousek.

Nevím, proc to říkám,

Vlastně nevím

vůbec nic.

Je tu komár, který píchá,

Poškrábej mě a nic víc".(Buty - Demáček 2000)

0 0
možnosti
MV
MV

doporucuji vsem se podivat, kam az muze vest nacionalismus

1 0
možnosti
RE

Máš pravdu. Kdykoli jedeme z Albánie zpět přes Č.Horu a Bosnu, tak v Bosně míjíme rozstřílené domy a vedle už stojí často nové. Ty rozstřílené jsou tam jako memento, ale je to hrozně depresivní. Nikdy nepochopím, proč takovýto stát vůbec vznikl, když tam žijí stejně Chorvati a Srbové. Nikdy nepochopím tu válku vůbec, když v celé Jugoslavii mluví skoro stejným jazykem. Často jsem v dětství slyšel, že Slovani jsou "holubičí duše" a pak tohle! Že "Slovani" neni od "Zlo Vani" ale od "Slovo" A pak tohle!!R^

0 0
možnosti
MV

podivej se, Romane, na ten dokument

zajimalo me dozvedet se vic a tak jsem v noci na hotelu trochu zagoogloval a pak se jen vic a vic choulil pod perinou primo v miste, kde doslo k operaci Boure - finalnim bojum ty valky

0 0
možnosti
VF

Na vlastní oči jsem v roce 1984 viděla krásné Drážďany, ale se strašidelným vypáleným torzem historické budovy. Neuvědomuji si, jestli to byl chrám Panny Marie, nebo část zámku, ale jedno vím jistě. NEMĚLI to opravit. To byl šok, to byla válka uprostřed krásy a života. Rozumím Vám, Marku a zdravím.R^

0 0
možnosti
Foto

To je strašný. Važme si toho, co máme.

4 0
možnosti
MV

ja si toho v mejch letech vazil uz pred cestou sem

ale tady, primo v miste, jsem proste dostal lekci. LEKCI!!!

Jene, fajn zbytek dne preju a diky za cteni

3 0
možnosti
Foto

Rok od roku je tam těch stop míň a míň Marku, ale v řadě lidí ta válka ještě neumřela.Strašně mě to tehdy šokovalo, nebyla to černobílá historie válek, ani konflikt kdesi v exotice.Ti lidé měli stejné bundy, boty...a člověk tam dojede za pár hodin autem.

6 0
možnosti
MV

ano, Filipe, lidi tady v regionu jsou hodne uzavreny, jako by porad ve strehu, malo duverivi - personal v hotelech, hospodach atd je naucenej, ale lidi na ulici....

a taky mi prolitlo hlavou, ze tyhle zverstva se dely hodinu a pul letu od Praha

s odstupem a mym zestarnutim a navic primo na miste - fakt jsem dostal od zivota poradnou pecku

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik