Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný vzpomínání a všechno nejlepší, MarkuR^V

0 0
možnosti
MV

Jitule, diky a zdravim na Valasko

uz je po ranu omrzlice?

0 0
možnosti
Foto

Místo šípkového čaje si dám raději mátovej nebo černej s citrónem a připíjím ti na tvoje zítřejší narozeniny, Marku. K narozkám naší republiky mám takový trochu neurčitý vztah, ale to neznamená, že bych neměla ke své rodné zemi patřičně láskyplné pouto. Jasně že mám, vždyť jsem tu DOMA, mám tady rodinu, blízké lidi a milióny důležitých i méně důležitých vzpomínek... podobně jako ty.

R^:-):-)

1 0
možnosti
MV

doma a v dobrote - co vic chtit, vid?

dekuju za prizen a pekny dny vinsuju

0 0
možnosti
JR

obe Republiky se povedly, Vas "narozeninovy" blog taky a krasne narozeniny i Vam:-)

0 0
možnosti
MV

Dekuju. Oslavím u moře. Takže i kdyby lilo, bude fajn a díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

A přeji vše dobré k narozeninám!

0 0
možnosti
Foto

Marku krásné vzpomínání, jednu věc máme společnou: "Žil jsem a žiju v dobrotě", to je třeba pořád vědět.Jinak sice je Republika rum kousek od míst, kde píšu, ale jako rumař, jestli se někde potkáme přinesu na ochutnávku lepší ;-D.Karma.

1 0
možnosti
MV

Vo tom žádná, Filipe, že jsou i jiné smakezni runy. Jako rumar taky vím, ale za Republiku Božkovu dekuju. Krasnej den preju a díky za čtení

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik