Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaký si to uděláš takový to máš. My třeba žijeme tři generace v pohodě v jednom domě a někteří tvrdí, že to je nemožné.

Idylu teď narušuje pouze domácí výuka prvňáka, kterou jsem byla nucena odebrat své dceři, aby byl můj vnuk zachován při životě. Zatím ve mně bouchly saze jen dvakrát, což považuji při své impulsivnosti za heroický výkon.

0 0
možnosti

takze ses stala ucou? ucou pres draty? tak to kloboucek teda - to bych nedal

nastesti uz ma Stella zakladku i stredni uz za sebou

dekuju za cteni a hezko vinsuju

0 0
možnosti
Foto

Marku, super, noblesně zábavné a milé. Další část, šup ;-)R^

0 0
možnosti

pro dalsi dil "Moda v dobe nouze" delam reserse u znamejch, chvili to jeste sebere, Jitko

dikes za cteni. jak dopadlo kuratko?

1 0
možnosti

Skoro nesolím kvůli vyššímu tlaku .. sakra, teď nevím, co je horší, jestli infarkt nebo koronavirus! Marku, to jste mi zamotal myslivnu8-o ... budu to muset nějak rozředit červeným vínem. Co třeba bulharské? Better Half Liquid Gold určitě vyzkoušejte. Je skvělé.

0 0
možnosti

nejhorsi ze vsecho je bejt zpruzenej, Zdenko

a to se Vas, jak Vas tak znam odsud, urcite netejka

bulharske Better Half Liquid Gold? moc bulharsky to nezni, ale kdyz rikate, zkusime...i kdyz jsem primarne pivar a pak bilovinar... ale zkusim, az na nej narazim

dekuju za cteni a mejte se fajnove

0 0
možnosti

Trochu mimo onen článek - není hezké, když se mažou diskuzní příspěvky, které nejsou zrovna..., jak to říct - no neplácají po zádech. Mě by ani nenapadlo, abych si na pana V. stěžoval, co mi píše pod mé články a žádal odebrání příspěvků. Já kritiku na rozdíl od někoho unesu.

0 0
možnosti

A musím se hned omluvit, nejednalo se o smazání příspěvku, nýbrž o chybu při vkládání, takže tímto se omlouvám panu V,, omlouvám se i přítomným, nejde o chybu ani zásah redeakce, nýbrž pouze mojí a mého systému.

0 0
možnosti
Foto

Tři různé láhvinky jsem nafasovala coby "dezinfekční roztok". Jen je třeba dodržovat terapeutické dávky.:-)

0 0
možnosti

presne tak, hezky z lehka, zadnej kvalt, Klaro

mej se pekne, drzim palce a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Šardonka je moc dobrá volba v koronačasu.

0 0
možnosti

doslova medikament, Tome!

krasnej podvecer preju. tady slunce a v troube kruti stehno, k italsky rizoto s chrestem a samozrejme .... sklenka sardonky

mej se fajnove! a dikes za cteni

0 0
možnosti
Foto

Jo bez soli to nejde...;-D, ale hlavně že máte ty šardonky. Přeju hezký zbytek dne.R^R^

0 0
možnosti

zkousime novou metodu, Pavlo

jak dopadla - dam vedet

peknej zbytek stredy preju a fajnovy probuzeni do ctvrtku!

1 0
možnosti
Foto

Inu sůl nad zlato, jak říkávala Maruška.:-)R^

0 0
možnosti

dovolil bych si to lehce upgradovat, Vileme

SUL NAD COVID 19!

1 0
možnosti
Foto

R^a to mi , Marku, řekněte kde mám shánět droždí a nebo snad v kolik hodin?;-)

0 0
možnosti

jo, tak na tohle, pardon, expert nejsem

jeste vcera se u nas v lednici ale valela jedna kosticka, kterou Josef zpracoval do buchet s tvarohem, nebo s povidlama a orechama

pekl buchty poprve a zmizely z pekace do hodiny - bylo rozdano lidem z baraku, pro me zustalo jen par kousku

0 0
možnosti
Foto

jo, tuhle jsem vyrazila na nákup bez brejlí. Místo mrkve jsem zakoupila flašku červenýho a místo jablek nutelu. Kdybych měla brejle, tak se mi to určitě nestane. Asi o tom napíšu blog

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS