Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Tak já jsem se se smyslem pro vkusné oblékání narodila. Říkám to i s rizikem, že se mi zde někdo vysměje, co je to za blbost. Ale je to fakt. Už jako dítě jsem tím byla v našem činžáku pověstná a partaje si toho vsimly. Tenkrát se v domě lidé i zdravili. I později bych nešla třeba s odpadkama nějak nevhodně oblečená, i když i doma jsem dbala a dbam na hezké oblečení, takže mě tato doba nijak nezaskocila.

Jak se člověk rodí se vztahem a nadáním třeba k hudbě, či malování, tak se rodí i s již utvořenými vlastnostmi.

Omlouvám se za svůj rozsáhlý příspěvek, ale bylo to silnější.

Autore, děkuji za shovívavost a přeji krásný den třeba jen v trenkach po dědečkovi :-)

2 0
možnosti
MV

taky vim, co se slusi a patri, ale jako kluk jsem vynasel odpadky v tom, v cem jsem zrovna byl

von asi bude trochu rozdil mezi zenama a chlapama, ale jak jsem si vsiml a bylo mi o potvrzeno opravdovymi modnimi fajnsmekry (ja mezi ne nepatrim) u nas v dome, lidi postupne prechazeji na styl "udrzitelne mody", Nado

diky za cteni a mejte se krasne - kor kdyz je venku tak krasne!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik