Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

culím se tu, jak měsíček....:-)R^

0 0
možnosti
MV

Culici holky svět potřebuje, Ivano. Hezkej den přeju a díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

Nová doba, nové příběhy Marku... a pořád dobrá člověčina :-)

2 1
možnosti
MV

Přesně tak - nový příběhy. Bez příběhu by život byl jak knížka s nepopsanymi stránkami, Filipe.

0 0
možnosti
ND

Hehehe, milé, příjemné povídání, Marku, sem si uvědomila, že se při čtení usmivam...

Hezký večer, Marku.

1 0
možnosti
MV

Příjemný uvědomění, že jo? Já se taky rád usmívám, Nado. Hezkej den a díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

Ach,,,pro mě velice aktuální téma: nic horšího než návaly s rouškou neznám. A to jsem v ní denně 6 hodin v ambulanci a další dvě hoďky v MHD...Díky, že si na mě aspoň někdo vzpomněl V

11 0
možnosti
MV

s Vami jsem ale urcite nejel, to bych si pamatoval, Johano

ale je fajn vedet, ze nekdy clovek v tom svym aktualne malo pohodlnym "nelita" sam...to znam

dekuju za cteni a fajnovy dny preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,98
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik