Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Copak květák. Ale už jsou i tak chudí lidé, že část papriky a rajčat v leču musí nastavovat lacinou klobásou!

5 0
možnosti
MV

Na to má Zorina své oblíbené :když je nejhůř, i řízek dobrej. Mějte se teda dobře. A děkuji za čtení.

0 0
možnosti
MB

:-) Jo, vařit ze zeleniny je teď pro peněženky náročné. Toužebně hledím k hranicím a těším se na polskou zeleninu. Zajet si tam sice už můžeme, ale za cenu 30 km k nejbližšímu otevřenému přechodu, hodinovou frontu a měření teploty.

To nic nemění na tom, že Vás čtu ráda :-)

1 0
možnosti
MV

... počkejte si. Na dobré leco je fajn si počkat. A MOC dekuju za vzkaz o tom, že mě ráda čtěte. Udělala jste mi radost a to je krásný. Mějte se!

0 0
možnosti
JL

Prima story. :-)

To je náhoda. Právě jsem měl k obědu květák s vejci plus brambory. Neboli, alá mozeček. Chuťově neměl chybu.

Bratru 1,60 Euro, kus. Tedy, jestli dobře počítám, tak nějakých 43,- Kč.

Budu se muset dobře připravit na tu tvrdou realitu.;-D

4 0
možnosti
MV

A to jste za tu laci koupili jen jeden kus? Doufám, že ne. To by byl slendrian! A matce poradim. V Pirne je autem za dvacet minut. Díky za čtení

0 0
možnosti
VF

"...má vál na těsto, hrábě na zahradu a indulonu na obličej...;-)To je moje máma", napsal jste před pěti léty. Byla u toho i její fotografie. Fotografie dámy, se kterou je úžasná prča. Ať vám oběma ten pohled na život dlouho vydrží.R^R^:-)

1 0
možnosti
MV

Nic se, Vero, nezmenilo: hrabe, val na těsto a indulona fungujou pořád. Jen jsme o pět let dal. A zaplatpanbu ve zdraví. Dekuju za přízeň a fajnovej zbytek května přeju.

1 0
možnosti
MV

To víš, Tome, matky. Jediny jistoty něhy a společný srandy. Zdravím a díky za čtení

0 0
možnosti
ND

Jojo, nedivím se, že je květák drahej, z dálavy privezenej, za časů koronavirovych omezení hranicnich i lidsdskych... Jenže on se ten květák dobrému květáku moc nepodobal ani před zdražením, byl bez chuti a bez zápachu. Ač jsem ho mívala ráda na všechny způsoby, moc jsem ho uz nekupovala. To samý s pórkem...

Ale zase, hezky jste si s mamkou, Marku, popovídali, a ona tomu kvetakovi dala tím ohozem přidanou hodnotu...

0 0
možnosti
MV

Kvetakovy šatobriard, Nado,... kdo to má? Dekuju za čtení a hezký dny přeju.

0 0
možnosti

Karma ! Bylo by to humorné, kdyby to nebyla hořká pravda.

0 0
možnosti
MV

Václave, my máme s mámou srandu rádi za všech situací. Brečet budeme prej až v hrobě, aby sme nelezeli v prachu, ale v příjemným jílu, jak mi jednou řekla. Rád jsem textem udělal radost. To je pro mě víc než karmy tady. Ale děkuji za ní a mějte se vesele.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 27,94
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik