Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Zřejmě se inspirovali tím, že někomu začal vadit jiný mražený cuc ovšem bez klády. Asi jsem strašný rasista když jsem té černobílé pochoutky bez jakýkoliv výčitek svědomí za svého mládí spořádal spoustu.Nedivte se, když byla za padesátník, a já ignorant jsem si vůbec neuvědomoval, že tím urážím národní cítění nějakých Inuitů.

A asi jsem musel mít sklony ke kanibalismu, když s chutí konzumoval marokánky.(ovšem pouze ty s malým em a v cukrárně za pouhou kačku)

3 0
možnosti
MV

Eskymo bez klacku v kině před Vinetůem... A marokanky chrupu do dneška. A aby mi nějaká paní doporučovala necucat barevnej nanuk, toho bych se dočkat nechtěl. Naštěstí nežiju v Rusku.

1 0
možnosti
Foto

Duhový dres nosí tradičně i mistr světa v cyklistice, já tedy nechci Rusům radit, ale i tady se jasně ukazuje, že za všechno mohou cyklisti...nejsmutnější na tom je, že i u nás se najde dost lidí ochotných tomu co se děje v Rusku, ale i jinde třeba v Polsku tleskat...:-/ Dost lidí si vůbec neuvědomuje, že stejného nepřítele a rétoriku "ochrany tradiční rodiny" měli i nacisté.

6 2
možnosti
BV

Ovšem ten rafinovaně nepodstrkují malým dětem jako mls ;-D

0 1
možnosti
Foto

Pane Valičku,

měl byste se odebrat do Ruska a přednášet Rusům ideologicky správný výklad PŠM.

3 10
možnosti
Foto

Pane Petříku, mně osobně je zcela jedno, jakou zmrzlinu bude Rus lízat, ale ptám se, Vám to přijde normální?

7 1
možnosti
Foto

To snad není možný... No, vlastně tam je možný všechno.

3 3
možnosti
MV

Jak píšu v začátku blogu, Jene, vsjo móžno. V Rusku opravdu vsjo. Hezkej zbytek ponděli přeju

5 2
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik