Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svatá pravda! ;-D

Buďte rád, Marku, že vnouček nebyla holčička... Ale možná byste se pobavil mnohem víc a navíc na účet babičky! ;-DR^

1 0
možnosti
MV

mam proste pech, Slavko!

dekuju za cteni a klidny dny preju

2 0
možnosti
Foto

Marku, cituji kolegu: dokud není vepředu sluníčko a vzadu motokros.

1 0
možnosti
MV

no jo, jenze jsem fakt nemohl (i kdyz jsem mel milion chuti) pokazit rodinnou vychovu Matese, Davide

diky za cteni!

2 0
možnosti
MB

Odpověď je jednoduchá. Trenýrky se nesundávají, nosí neustále. Při výměně hrozí nebezpečí - virus vezme tkaninu ztečí ! Tuto hygienickou normu vydal hlavní Epidemiolog - Viktor Dyk. "Opustíš-li mne, zahyneš" ! Chlapcovu neznalost lze omluvit dobovými těžkostmi. V rámci distanční výuky, asi dost těžko očekávat u učitelky. Nebo, že by, u babičky výpadek Wi - Fi ? ... :-)

1 0
možnosti
MV

o vypadek wi-fi zrejme nepujde - v planu byly domaci ukoly, Miroslave

ale libi se mi myslenka "opousteni trenkami s dusledkem zahynuti"

diky za cteni

3 0
možnosti

To není příspěvek na blog, ale pohlazení... pane Vašíčku, mám před uzávěrkou našeho městského zpravodaje, do něhož nemám v podstatě co dát. Mohl bych použít Váš příspěvek? Napište mi prosím na 602747565@seznam.cz, já bych Vám poslal třeba nějaká předchozí čísla, abyste věděl, do jaké "společnosti" byste se dostal.

1 0
možnosti

... omlouvám se, napráskal jsem příspěvek do diskuse ve wordu a on mi Vaše jméno upravil, čehož jsem si všiml až potom.

1 0
možnosti
Foto

Odpověď už dávno v r. 1946 dal ekonom Krejčí (později emigroval do GB), když v rámci opatření na zavedení plánovaného hospodářství stanovil potřebu trenek na rok pro jednoho obyvatele na tři. Začal jsem chápat, proč tehdejší tramvaje byly projektovány jako otevřené vozy.

1 0
možnosti
MV

skoda, ze jste nestal ve fronte za Matesem a jeho babickou...

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik