Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Te já asi už ne , ale moji vnuci jistě. Mám tam chybu místo Te mělo být Tak.

Na významu to nic nemění. Neměl jsem Vás za člověka , který neumí číst text a ještě demagogicky argumentuje.

0 0
možnosti
PN

P12e68t12r 59N87e25d63v21ě42d

17. 3. 2021 12:04

Mě zaujala tato věta:

Lidé buď zavírali před tím vším oči, nebo - ti bezpáteřní - naskočili do vlaků lží a sami se na jejich konstrukci aktivně podíleli.

Zdroj: https://valicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=767557

Není to tak trochu pokrytecké? Když jste nedávno v naprosté pohodě napsal o doktorce práv a držitelky nejvyššího studiem dosáhnutelného titulu, že byla účetní, kterou nikdy nebyla?

0 0
možnosti
MV

ano, mel jsem ve svem prispevku chybu, uznavam, pane Nedvede

melo tam byt: chova se jako ucetni, ne jako ministryne financi

diky za upozorneni

2 0
možnosti
Foto

Marku.... ten konec tvého blogu je šílenej... tobě ovšem karma, jsi moje krevní skupina, ale to ty určitě dávno víš...

0 0
možnosti
Foto

...ještě dodatek... můj dědeček byl jedním z těch, kdo zemřeli v dolech v Jáchymově... v prosinci 1950, bylo mu 57 let, příčina smrti neznámá...

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

3 0
možnosti
MV

neni treba, dulezity je, aby se co nejvice lidi docetlo, co jsou nekteri schopni napsat

fajn den preju

0 0
možnosti
JK

No ano podobné morální trosky se vyskytují, celkem snadno se dají odhalit a jejich počet kolísá v přímé závislosti na schopnostech zrovna vládnoucí elity.

Je jich málo, jsou rozpoznatelní, budou tu vždy, ale nejsou pro společnost moc nebezpeční. Mnohem nebezpečnější je ta šedá zóna, kde jsou jedinci jinak zcela příčetní, ale z různých důvodů prahnou po silném vůdci, mají vztek na nějakého papaláše, nebo si jen přejí, aby sousedovi chcípla koza (krachla živnost a pod.). Prostě jimi cloumá nenávist a dobrý vůdce ví, kam jejich nenávist usměrnit, někdo se najít musí, stačí ukázat prstem, třeba pražská kavárna, OSVČ, Kalousek, atd.

Proto jsem tu, je zábavné i poučné s těmito "šedými" diskutovat, někde na liberálně demokratických stránkách to je nuda. Tady jsem i já, jednooký téměř králem. ;-)

2 1
možnosti
Foto

Autor také není až tak nejmladší. Proto je poněkud až úsměvné, že se, mj. také až ,,točí" i na blogovědiškuzní platformě. P.S.: osobně jsem i znal i se setkal s ,,pár" mukly, kteří prošli i ,,,uranem". Nejen jáchymovským, ale třeba i na ,,Bytýzu".

0 0
možnosti
MV

... a byli tam muklove spokojeni, protoze meli jistou praci a slichtu k jidlu?

2 0
možnosti
JS

Jste si jist , že se ty doby nevrátí? Já ne. Naopak jsem přesvědčen o tom, že to bude ještě horší. Nic si nenalhávejme, historie ukazuje, že kdo se nepoučí z dějin je nucen je znovu prožít. Lidstvo se nikdy nepoučí , protože každá nová generace si říká jak to ti staří dělali špatně. No a proč si myslím , že to bude ještě horší. Podívejme se do ČÍNY. Sledování lidí již s identifikací je běžné, zavírání neloajálních, popravy nepohodlných. A ať si naše civilizace hraje na co chce a čínu dehonestuje , seménko je již zaseto a mocní se budou tohoto snažit docílt pod pseudohumanistickým pláštíkem. Za socíku jsem mohl alespoň nahlas říkat zk..vení komunisti. V budoucnosti se budu bát cokoliv říct aby mne nepopravili. Te já asi už ne , ale moji vnuci jistě.

1 2
možnosti
MV

tak preju, aby Vas, jak sam pisete, "nepopravili", kdyz uz konecne muzeme bez cenzury rikat, co si myslime

3 0
možnosti
MD

Pane Valičku, dik za clanek. Petrikuv vyrok je opravdu asi nejvetsi obludnost, co jsem v diskuzich cetl, a ze je z ceho vybirat.

3 0
možnosti
MV

jj, pan Petrik - nepreberna studnice lží! diky za cteni a pekny dny preju

3 1
možnosti
Foto

P43e89t72r 37O28m28e84l90k31a

17. 3. 2021 10:37

Vzhledem k tomu, že citovaný diskuzní příspěvek Marie Šípkové se objevil pod mým článkem a víceméně s ním i souvisel, dovolím si malou připomínku. Všichni víme jaký trend se ve Státech dnes prosazuje a týká se to nejen Oscarů, ale i Grammy. A když se podíváte za co byly zpěvačky oceněny, je jasné, že tady nejde ani tak o barvu, ale o angažovanost dané tvorby. Beyoncé má cenu za píseň oslavující černoškou kulturu, Stallion zase nadchla porotu za použití posledních slov Floyda a zmiňující demonstrace BLM. Nezpochybňuji uměleckou kvalitu, ale pochybuji, že by ty ceny dostaly, kdyby zpívaly třeba o rose na kolejích. Takže si dovolím tvrdit, že ten příspěvek Marie Šípkové směřoval k selekci vytvářející Amandou Gormanovou a také k prosazování určitých "správných" umělců v Grammy.

Co se týče pana Petříka, tak člověk neví, jestli tím chce provokovat nebo je stejná sorta lidí, jako třeba soudruh Grebeníček. Každopádně je to neskutečně blbé.

13 0
možnosti
MV

ano, o skrytem rasismu tehdy i nyni v blogu pisu, pane Omelko

a k panu Petrikovi... radeji nic

0 0
možnosti
RK

Tak obě persony jsou tu dost známé. Nedávno dcera dělala do školy rozbor článku, který jí tzv.nedzvedl. Dal jsem jí typ na pana Petříka. Jsem rád, že mladá generace má rozum. Pan Petřík z toho nevyšel moc dobře. Přečetla si některé jeho blogy a z pokoje jsem slyšel občas smích, občas špačkování. Když si potom páně Petříčka protáhla googlem, tak jen utrousila něco o pokrytci.

11 3
možnosti
MV

stari proste moudrost automaticky neprinasi, ale nekteri s tim nemusi souhlasit, napriklad pani Pantlikova je toho dukazem...

5 2
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 22,84
  • Průměrná čtenost 2414x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik