Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bezva cteni, Marku. Honem se musim kouknout, co mi tam kocky nechaly.

1 0
možnosti
MV

milujou te, takze platecek sunky tam urcite bude cekat

dekuju za cteni a at je vam doma, Jene, s magnoliema stejne jako nam!

1 0
možnosti
LI

Moje kamarádka mi onehdy vyprávěla, jak jednou v noci šla - "kamsi" a cestou zpět na lože zmerčila světýlko z kuchyně. U pootevřené lednice stál přikrčený její muž a jedl jogurt (fuj, jogurt v noci...). Lekl se, kelímek mu vypadnul, ona po něm ujela a zlomila si ruku. Život píše úplný romány -:)

3 0
možnosti
MV

nekteri zlodeji by ruseni byt radeji nemeli, Lidko!

krasnej podvecir preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Prroti některým argumentům neexistuje odpověď :-) Byť se jedná o záchranu krátkodobou, Míša je vždycky rád když jde z lednice ven :))

0 0
možnosti
MV

u me je casto rada gorgonzola...

diky za cteni, Filipe

1 0
možnosti
MB

Taky se občas přistihnu, že používám stejné věty a stejným tónem jako moje mamka. Převážně ty, co mě nejvíc štvaly.

U nás se o ledničce nejvíc používala věta "Lednička není zamčená." Tím chtěla mamka říct, že si klidně můžeme udělat něco k jídlu samy.

1 0
možnosti
MV

ja bejt matkou....tak se chovam s velkou pravdepodobni v tyhle oblasti jako Zorina, Mileno

a vohrivaci kastrolky byly, v dobe myho klukovstvi, castymi obyvateli nasi lednicky

hezky dny vinsuju a diky za cteni

0 0
možnosti
PK

Zvláštní, mě o tom čumění do ledničky informuje žena velmi ráda a přirozeně i dnes. A co se týče obsahu ledničky, tak už to kdysi někdo řekla ale platí to stále: ,,Pro mě je lednička neustále prázdná i když se někomu možná jeví jako plná".;-DR^

1 0
možnosti
LB

Tak ten můj občas připomene, že v naší ledničce je jen tma a zima.

2 0
možnosti
Foto

Marku, to je přesný. Že lednice není televize (a elektrika není zadarmo) jsem slýchal v dětství často (a v duchu nadával) a teď ta samá "moudra" předávám další generaci Snítilých. :-)

1 0
možnosti
MV

... a dalsi generace v tichu nadavaji, nebo jen protoci oci

vsechno se porad opakuje. takze zadny "panta rhei"... jak nam uz ve skole vtloukali do hlav

diky za cteni!

2 0
možnosti
Foto

Tak mně ještě říkala babička :"Co tam čumíš? Ty sis tam něco dala?";-D

5 0
možnosti
MV

tak tuhle variantu jsem doted neznal, Sarko

tahle teorie ale dostava na frak ve chvili, kdy si sami plnime a muzeme teda cumet, jak dlouho chceme

diky za cteni a mej se pekne!

0 0
možnosti
KT

To já vytvořila na několik magnetů a docela se na našem e-shopu prodávají.

1 0
možnosti
Foto

J45a78n 32A94n51d52r57l88e

27. 4. 2021 14:59

Marku! R^:-)

zrovna ted nas jedna pomalu opousti... uz chladi jen na pulce a to vazne neni hospodarne, to se klidne zeptej povolanejsí :-P

jsou to jednou clenove rodiny a bilej sex (skoro) jinej neprekona (cca 6

dni v tydnu...)

hezky den :-)

0 0
možnosti
MV

Jene, ahoj.

deti neresej hospodarnost, prece. dulezitej je ten pocit zakazanyho...

a mne to vydrzelo do ted! (a "nastesti" nemam deti. to by se u nas lednice asi stridaly casto)

diky za cteni a hezky dny preju

1 0
možnosti
PB

P46e40t54r 79B48u57r75i40a35n

27. 4. 2021 14:59

:-) hezkém povídání, karma.

2 0
možnosti
MV

neni spatny odbocit od soucasnych blog temat, Petre

vzpomente si, az doma vecer vyrazite na lov - treti foch nalevo...

diky za cteni

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 19,71
  • Průměrná čtenost 2414x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik