Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aj, tohle je počteníčko o krásných věcech.....

2 0
možnosti
MV

Znáš me, Tome. Já rád žití a radosti a evidentně jsem to zdědil po mámě. Jsem rád, že se líbilo. Děkuju za čtení

1 0
možnosti
Foto

Zorina... Taky mám při čtení mokré řasy...

1 0
možnosti
MV

Ivano, ahoj. Bylo to fakt nezny, vc ty klizky na houbach.

presne tak, jak pisu - proste krasnej den

a doma, po navratu, mi mama k mym narozeninam dala jednu stranku fotoalba moji babicky...fotky z roku 1932...a to me taky dostalo, jako uz dlouho nic (kdyz pominu ten mamin tanecek vcera v lokale)

diky za cteni a krasny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Krásný Marku... jsem dojatej...

1 0
možnosti
MV

Filipe, ahoj. Já si včera taky připadal jako pro čtení nějakýho románku z červený knihovny. Někdy to tak prostě musí bejt.

Děkuju za čtení a sem tam nějakou tu červenou knihovnu přeju i Tobě.

1 0
možnosti
Foto

Marku, já se vždy nad vaším blogem rozněžním až k lesklým očím, pozdravujte maminku a všem hezké Vánoce!..kdybychom se už nečetli..

1 0
možnosti
MV

Já byl včera taky na měkko jako vejce ztracený v kulajde. A vám taky krásný vanoce. My 9. mizime na Zanzibar a vracíme se, až ten vánoční srumec odpadne.

Díky za čtení

0 0
možnosti
ŠM

kde jste byli? Děčín, moj erodný město...jak já to tam pořád miluju...jednou se tam snad vrátím...Pozdrav Zorince...

0 0
možnosti
MV

Restaurant Arrigo, Šárko. Vřele doporučuji a díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

Maminky když se zeptám, co by si přála, řekne, že nic, "a hlavně nekupujte kytku, ta je drahá". Díky za tip s tancem. Krásné, Marku!

0 0
možnosti
MV

Miso, ahoj!

kytku si mama nenecha nikdy ujit a pak se s ni mazli tak dlouho, ze to az neni mozny, jak u ni kytky dlouho vydrzej...

a ten tanec? sama si zvolila a lidi v lokalu byli v tu chvili stejne stastni jako ja

dekuju za cteni a krasny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Aj ja ešte pridám aspoň dva smajlíky

1 0
možnosti
MV

dekuju, Janko

bylo to fakt krasny, takovej ten docela obycejne krasnej den

preju vam plno takovych! a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

J27a14n 45P51r55a44ž69á77k

29. 11. 2023 10:51

Marku, já vím, že nemáš rád smajlíky, ale teď prostě musím.

2 0
možnosti
MV

Jene, ahoj! vcera jsme meli kolem dokola v ty plny restauraci zivych smajliku az do aleluja. Mama dojata, lidi dojaty, ja taky lehce ubulenej. Takze jsem porad tak lehce na mekko a smajliky dneska beru vsema deseti.

dekuju za cteni a krasnej den preju

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,25
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik