Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miluju její nakřáplý hlas, občas večer o samotě si ji pouštím. Ty máš však navíc výhodu, že k Tobě skočí na návštěvu....

Skvělý blog, Marku. R^

3 0
možnosti
MV

uz neskoci...nektery sny se splnej jen jednou a meli bysme za to bejt hodne vdecni, Tome

a napadlo me: jedna moje sousedka adoptovala ze Srbska zatoulanyho psa - fenku, ktera si s sebou k nam do zahrady privezla jmeno Nina... a co ja vim, jestli prave tahle cubka neni duvodem nocni navstevy Niny Simone...

fajnovej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle byl majstrštych.

1 0
možnosti
MV

dekuju, Jene, potesilo me

1 0
možnosti
AL

Z článku:

Nemohl jsem usnout, protože ani otevřená okna nepomáhala vyhnat z místností bytu přes den nashromážděné letní horko.

------------------

Já jim říkal, dejte jim do těch bytečků klimatizaci a zvedněme jim o tři stovky nájem a cenu. Ale oni ne, že i tak to mají dost "nóbl".

Na druhou stranu, by zase nemohl vzniknout takový nádherný článek.

Ale s tím nadpisem jste mě vylekal.

:)

0 0
možnosti
ND

Ani jsem nedýchala, tak mě to vyprávění pohltilo...

1 0
možnosti
MV

... a stejně budete, myslím, Nado, bez dechu, když se zaposlouchate do písniček Niny. Dekuju a lehkou sobotu preju

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Ani nevím, jestli jsem tuhle verzi té písně někdy slyšel. Moc pěkné. A Váš text také - příjemná chvilka poesie. Skoro se mi ani nechce mít malou poznámku. " před mojí pusu" není úplně česky. Svou, svoji ...

0 0
možnosti
MV

dekuju...a nechme "moji pusu" tak jak je, jo?

hezky sobotni vstavani preju

1 0
možnosti
Foto

to je pak těžký sledovat kontinuitu textu, když anglicky umím jen KO a OK:-)asle dalo se to trošku tak nějak dotlačit:-)

0 0
možnosti
MV

Jaromire, nekterejm pisnickam "rozumet" nemusime, staci je cejtit...

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,01
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik