Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

mi to připomnělo hrozně moji babičku, svérázná žena, byla prostě svoje

před lety mi přinesla do práce peřinu - nic malého prošívaného, pořádnou duchnu, hodila mi ji na stůl a pravila - třikrát jsem ti řekla, abys sis pro ní přišla, tak tady ji máš a dělej si s ní, co chceš

1 0
možnosti
Foto

Moje maminka to také umí. Osmdesátdva a pořád jí to myslí. Když si není jistá, dělá, že neslyší. Je už přece stará, tak může, že jo? Třeba neslyšet.

1 0
možnosti
MV

skvela a osvedcena strategie - s tim "neslysenim"

0 0
možnosti
Foto

;-D ;-D ;-D

Uvedomila jsem si, ze ja takto obcas mluvim s dcerou... a s dvojcaty asi taky ;-D

0 0
možnosti
MV

klasicky vyvoj...proste je zkousite, jestli na vas vůbec mají...

0 0
možnosti
JM

Moje mamka (80) je virtuózem co se změn tématu hovoru týče. Ta změní téma dokonce v jedné větě a ani se nenadýchne.

1 0
možnosti
MV

Tak to bude Zorka koukat, az ji tohle reknu.

Uzivejte si to! A mejte fajnovy leto!

1 0
možnosti
MV

dekuju a letni vikend preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik